aldenfalk

Alla inlägg under november 2011

Av Josefin Aldenfalk - 30 november 2011 12:13

Idag fick jag reda på vart jag ska praoa v.50 Det blev på banken nere i stan som jag ska städa...

Så där ska jag vara en vecka men det är bra tider för jag börjar åtta och slutar tolv jippi!!!  

Och idag ska jag köpa en skiva "Saade vol 2" med världens bästa,sötaste och snyggaste människan på jorden nämligen Eric Khaled Saade!!!kommer att spela sönder skivan när jag kommer hem!!!

Jag vet att jag inte ska skriva om eric och molly men jag var tvungen att dela med mig det!!!!<3<3

Av Josefin Aldenfalk - 29 november 2011 12:22

Hej jag tänkte bara göra ett snabbt inlägg  

Jag sitter i skolan har precis ätit mat potatis och fisk...har två lektioner kvar "Karaktärsämne" och "Idrott" så det blir att gå ut gå innan jag slutar.....

och det är en lång dag idag för det är bild kl.16.00   

Så är jag jätte trött   känns som jag somnar snart....

 Men ni får ha en trevlig dag på er   kärlek till er!!!

Av Josefin Aldenfalk - 27 november 2011 15:53


  När mamma öpnnade paket!!!!!  

 

Jag älskar dig från hela mitt hjärta    så du vet det!!!För du är världens bästa mamma!!!  

Så stort grattis till dig!!!!

Av Josefin Aldenfalk - 26 november 2011 10:57

bästa låten med Vanessa hudgens!!!



Av Josefin Aldenfalk - 25 november 2011 23:20

Bästa låten med Ulrik!!!

Av Josefin Aldenfalk - 24 november 2011 22:30

 

JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA MAMMA!!!  FÖR DEN 16 DECEMBER SKA VI TILL KRISTINEHAMN OCH KOLLAS PÅ JUL CONSERT!!!GISSA OM JAG LÄNGTAR...

Av Josefin Aldenfalk - 24 november 2011 19:49

Så himla gulligt!!!!<3

men nu ska jag se på Jullotta på tv:en snart....

Så ni får ha en bra kväll på er!!!

Av Josefin Aldenfalk - 21 november 2011 16:57

Det här är artister som tävlar i Växjö och Göteborg...


Växjö

1.Loreen med låten "Euphotia"

2.The monikermed låten "I Want To Be Chris Isaak (This Is Just the Beginning)"

3.Thorsten Flinck och Revolutionsorkestern med låten "Jag reser mig igen"

4.Dead by April med låten "Mystery"

5.Abalone Dots med låten "På väg"

6.Marie Serneholt med låten "Salt & Pepper"

7.Sean Banan med låten "Sean Den Förste Banan"

8.Afrodite med låten "The Boy Can Dance"


Göteborg

1.Andreas Lundstedt med låten "Aldrig"

2.Top Cats med låten "Baby Doll"

3.Mimi Oh med låten "Det går för långsamt"

4.Thomas Di Leva med låten "Ge aldrig upp"

5.Sonja Aldén med låten "I din himmel"

6.David Lindgren med låten "Shout It Out"

7.Ulrik Munther med låten "Soldiers"

8.Timoteij med låten "Stormande hav"


Så det var alla låtar till dom två första deltävlingarna!!!

























Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards