aldenfalk

Alla inlägg under december 2011

Av Josefin Aldenfalk - 31 december 2011 19:04

photo edited for free at <a href=www.pizap.com" width="600" height="450" border="0" />


GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA UNDERBARA LÄSARE!!!   HOPPAS NI FÅR EN UNDERBAR KVÄLL MED FAMLIJEN OCH VÄNNERNA....

SÅ SYNS VI 2012!!!

Av Josefin Aldenfalk - 31 december 2011 11:16

Det är ju nyår   

Av Josefin Aldenfalk - 30 december 2011 19:36

-Du kommer vinna lätt i danstävligen sa Ulrik.


-Hur vet du det sa Mimmi?


-Jag bara gissar sa Ulrik.


-Okej sa Mimmi...

Sen gick dom hem för det skulle bli mat vid två tiden...


-Hej vart har ni varit hela dagen sa mamman?


-Vi har varit på stranden sa Mimmi.


-Okej men kom nu det är mat nu sa mamman.


-ja vi kommer sa Mimmi och Ulrik samtidigt...


Nästa dag så gick Mimmi tidigare och övade på dansen för danstävligen är imorgon..Så får Ulrik komma när han vaknar.....Mimmi satt på "In the club" med Danny och började dansa....Mitt i Låten så ringde hennes mobil det var bästisen Sara som ringde..


-Hej sa Mimmi när hon svarade..


-Hej hur är det med dig sa Sara?


-Det är bara bra.Hur är detmed dig?


-Det är bra jag är på väg hem för de var inget kul på lägret sa Sara..


-Okej det var synd sa Mimmi.


-Så jag undrar när du kommer hem??


-Jag kommer hem om en vecka sa Mimmi.


-Okej sa Sara.Men kan inte du fråga om jag kan komma till dig undrade Sara?


-Ja det kan jag göra sa Mimmi...Men vill du veta en sak?


-Ja det är klart jag vill det sa Sara..


-Jo du vet Ulrik som jag har berättat om..


-Ja det vet jag sa Sara..Vad är det med honom??


-Jo jag tror han gillar mig sa Mimmi..


-Okej men gillar du honom da sa Sara??


-Mmm det gör jag sa Mimmi..


-men har du sakt det till honom da??


-Nej jag vågar inte sa Mimmi.Men vi kysstes nästan iförgår..


-Va vad då nästan sa Sara??


-Jo farmor kommer precis då sa Mimmi..


-Okej synd..


-Mmm sa Mimmi...Men jag ska vara med i danstävligen också imorgon Sara..


-Va sa Sara förvånad??Är det sant?


-Ja det är det sa Mimmi...


-MEn jag måste lägga på nu för vi är framme men du får ha en trevlig dag sa Sara hej då.


-Du med hej då sa Mimmi..Och la på mobilen..

Nu kom Ulrik förbi..Hej har du övat Mimmi? Ja det har jag sa Mimmi.


-Så får jag se sa Ulrik??


-Mmm det får du sa Mimmi.

Efter Mimmi har visat Ulrik dansen så gick dom till stranden och köpte något att dricka...så satt som sig vid vattnet..


-Hur känns det inför imorgon sa Ulrik??


-Det känns bra sa Mimmi..

Så lutade dom mot varandra och kysste varandra länge....


Så där kom kapitel 6 vad tycker ni så här långt??? skriv i kommentaren vad ni vill ska hända så kanske det kommer med???

Berätta frö era vänner om ni gillar novellen..för jag vill ha mer läsare...



Av Josefin Aldenfalk - 30 december 2011 15:57

photo edited for free at <a href=www.pizap.com" width="600" height="450" border="0" />


Vem är det????? ni har fram till måndag på er att gissa skriv i kommentaren om ni vet vem artisten är????

Av Josefin Aldenfalk - 29 december 2011 18:08

 

Min nya frisyr..blev jätte nöjd med håret  men det jag stör mig på är mina röda ögon som jag får när jag tar kort på mig hela tiden...

Men ni får ha en trevlig kväll på er.

Av Josefin Aldenfalk - 27 december 2011 19:21

-Så jag har bara fra dagar på mig att öva sa mimmi..


-Men det klara du sa Ulrik.Du är begåvad.


-Tycker du verkligen sa Mimmi??


-Ja det tycker jag sa Ulrik.


-Okej jag ställer uoo sa Mimmi..Men du får inte säga till min mamma...


-Okej jag lovar det sa Ulrik..

Mimmi log mot Ulrik och Ulrik log tillbaka mot Mimmi.Precis när dom skulle kyssa varandra så kom Farmor...


När Mimmi vaknade nästa morgon så tänkte hon på allt som hände igår...Är jag verkligen med i danstävligen och kysste jag nästan Ulrik???När hon kom in i köket så satt Ulrik vid köksbordet..


-Hej sa Ulrik ska vi göra det dära idag sa Ulrik tyst till Mimmi..


-Mmm det ksn vi göra sa Mimmi till Ulrik..

När dom hade ätit fördigt och satt på sig kläder så gick dom till ängen och tog med bandspelaren och några skivor...


-Vilken låt vill du ha sa Ulrik??


-Jag gillar Danny´s musik sa Mimmi..


-Okej vilken låt med honom da??


-Mmm min favorti låt är "In the club" sa Mimmi.

När ulrik satt på den så började Mimmi dansa på en gång för hon hade n dans till den redan för hon har dansat till den tidigare....När Lisa har dansat färdigt så gick dom till en kisok och köpte något att dricka..


-Du var jätte bra sa Ulrik..


-Tack sa Mimmi..


-Du kommer vinna lätt i danstävligen sa Ulrik..


-Hur vet du det sa Mimmi??


-Jag bara gissar da Ulrik..


-Okej sa Mimmi..

Sen gick dom hem för det skulle bli mat vid två tiden...


-Hej vart har ni varit hela dagen sa mamman??


-Vi har varit vid stranden sa Mimmi..


-Okej sa mamman..Men kom nu vi ska äta mat nu...


-Ja vi kommer sa Mimmi och Ulrik samtidigt..


Så det kom kapitel 5..Vad tycker ni skriv gjärna en kommentar...

SNÄLLA SKRIV EN KOMMENTAR!!!


Av Josefin Aldenfalk - 26 december 2011 21:48

Idag har jag köpt en nu mobil är jätte nöjd med den  det är en vit samsung...och så har jag fårr Jimmy Jansson i huvudet förlåt att jag inte har bloggat och skrivit mer på novellen men det kommer imorgon mer då kommer den spännande fortsättningen....

men ni får ha en trevlig kväll på er   

Av Josefin Aldenfalk - 23 december 2011 18:43

Idag har jag bakat jul-godis... det är jag som burkar baka i min familj när det är jul eller när någon fyller år för dom säger att jag bakast godast..Men här kommer två bilder som jag har bakat

 

Man måste bara smälta choklad när det är jul   mums

 

Det var första gången jag gjorde det hära....jag såg receptet i tidingen-glitter...det ser gott ut ska smaka sen när mamma och jag spelar bingolotto vid halv åtta..

så ni får ha en trevlig kväll på..

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards