aldenfalk

Alla inlägg under januari 2012

Av Josefin Aldenfalk - 30 januari 2012 09:26

Är i skolan...och har ont i magen och är sugen på något onyttigt!!!  (Choklad, Coca cola)

Har ni en bra dag???


Av Josefin Aldenfalk - 28 januari 2012 16:43

1. Ulrik Munther vann lilla melodifestivalen 2009.Men vade hette låten??

  1. En vanlig dag      x.Faller      2 Överallt


2. Hur många gånger har Sanna Nielsen varit med i  mello???

    1.8gånger      x.5gånger      2.7gånger


3.Vad heter Marie Sernehlot´s låt i år?

   1.Vild och vacker    x.Salt och peppar    2.Tonight


4.Vad heter Thomas di leva´s låt?

  1.I din himmel   x.Öppna din dörr    2.Ge aldrig upp


5.Vad heter Danny´s låt?

  1.Amazing    x.Tonight    2.Tokyo


6. vem var programledare 2008 och 2007?

  1.Petra mede   x.Kristian luuk    2.Christer björkman


7.Vad hette Mello´s första programledare?

   1.Sven lindahl    x.Ulf elfving    2.Thore ehrling


8. Vilka år var melloi Karlstad?

   1.2003,2005    x. 2004,2006     2.2001,2000


9.Vilka år har mello varit i Göteborg?

  1.2002-2011    x. 2004-2012   2. 2003-2012


10. Hur många gånger har Sonja Alden varit med i mello tidigare?

   1. 4gånger    x. 3gånger    2.1gång



Bonus fråga:

Hur många gånger har Sverige vunnit Eurovision????

1. 4gånger    x. Inga alls    2. 3 gånger


Det kom det sista delen i frågesporten!!!  Lycka till  Det slutr på fredagkväll!!

Men kom ihåg det är bara på skoj skull så man vinner inget!!

Men mycka till!!!!    

Av Josefin Aldenfalk - 28 januari 2012 15:57

När dom hade valt så började Mimmi öva..Det blev Eric Saade´s låt "Hotter than fire" Nästa dag så övade Mimmi hela dagen och så ringde han som hade tävlingen och sa att hon skulle ska komma till Helsingborg imorgon klockan tre...


-Mamma jag måste åka till Helsingborg imorgon sa Mimmi.


-Okej sa mamma..Då får vi åka ikväll..


-Så jag går och packar sa Mimmi och Sara för hon skulle också följa med...

När klockan var nio så åkte dom till hamnen .


-Hej då Ulrik sa Mimmi och gav en puss på kinden..


-Hej då Mimmi lycka till....Så gav han också en puss på kinden...


-Hej då sa Sara till Ulrik..


-Hej då Sara...

När dom gickpå båten så såg Mimmi en gammal barndomskompis..

-Hej sa Mimmi till Amanda..


-Hej sa Amanda..Vad gör du här???


-Jo jag är med i en danstävling sa Mimmi..


-Ja du gillar ju att dansa sa Amanda..Minnsa du när vi dansade till gruppen E.M.M.A???


-Ja det är klart jag kommer ih¨åg det sa Mimmi...JO det här är Sara min bästis...


-Hej sa Sara..


-Hej Amanda heter hag..


-Mmm jag förståg det sa Sara..


-Men vad gör du här sa Mimmi??


-Jag är påväg hem till Helsingborg sa Amanda..


-Har du flyttat dit sa Mimmi förvånad??


-Mmm det har vi...

Nu så var dom framme i Helsingborg och dom gick till ett hotell och bokade två rum sen åkte dom till dansstudion som han beskrev för klockan var snart tre...


-Hej sa han,gick resan bra sa Alex..


-Ja det gick super bra sa Mimmi...


Det kom kapitel 10!!Vad tycker ni så här långt???? skriv gjärna en kommentar??

SKRIV EN KOMMENTAR!!!


Av Josefin Aldenfalk - 27 januari 2012 19:21

Go´ kväll på er  äntligen så är det helg och sen blir det att praoa imon vård&omsorg i 2 veckor kul (inte)  Men ikväll så ska jag se på Fredagskväll med Malin som börjar kl.19.40 inför Mello som startar nästa vecka längtar   

och idag så köpte jag Ulrik Munther´s skiva älskar den!!!  

Men ni få ha en trevlig fredagskväll på er!!!   

Av Josefin Aldenfalk - 25 januari 2012 19:27

Hej  jag vet att det var länge sen det kom ett nytt kapitel men jag har inte orkat för skolan skolan har ju börjat men jag ska försöka skriva ett kapitel på lördag  

JAG ÄR GODISSUGEN!!!!!!  


Av Josefin Aldenfalk - 25 januari 2012 16:58

Hej nu är det bara en månad kvar tills jag fyller år!!!   Längtar!!  Här kommer dagens låt också...

Så himla fin video!!Han är så söt!!  


Av Josefin Aldenfalk - 24 januari 2012 17:46

Hej på er alla   Idag så var jag på besök på min praoplats på rud jag ska prao 2 veckor där det är vård&omsorg!!! Så jag hade igen prov idag så jag får ta det på fredag iställer så jag har några dagar att läsa på om "Lag och rätt"  

Idag blir det att lägga sig tidigt för jag är trött  

Men ni få ha en trevlig kväll på er   


Av Josefin Aldenfalk - 23 januari 2012 20:06

Så himla bra video!!!  

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Skapa flashcards