aldenfalk

Alla inlägg under februari 2012

Av Josefin Aldenfalk - 29 februari 2012 19:46

Jag är förälskad av gruppen Youngblood   Här kommer deras debutsingel som jag älskar så himla mycket!!!

Längtar tills deras album kommer ut den 7 mars!!!!


Av Josefin Aldenfalk - 27 februari 2012 19:04

Här kommer lite bilder från när jag fyllde år i lördags...

  det var på morgon när jag fick min kamera..

 

     Nåra presenter jag fick...

 

Smörgåstårta Mums :D

  Mina bermöda cupcakes :D alla gillar dom!!!

 

mormor,Moster Lotta och min kusin Frida

 

Stefan och Ove

 

Min minsta kusin Zharella

 

Min katt Maja måste också vara med på bild...

 

Frida :D


Så det var min underbara dag....



Av Josefin Aldenfalk - 24 februari 2012 21:50

 Hej ikväll är det sista kvällen som 16 år för jag fyller år imorgon!!!  

Så ikäll så ska jag kolla på en film på datorn....

men jag kom på en till knäpp fakta om mig....

Jag vaknar alltid as tidigt när jag fyller år typ halv fem det är väl inte normalt?? men jag är för nyfiken vad jag får för presenter...så det är därför och nu är det ju sportlov så mamma kommer inte as tidigt och väcker mig...så jag får ligga i sängen tills hon kommer men det är det ju värd!!  

Men ni får ha en trevlig kväll på er   

jo jag höllde på att glömma att en kändis fyller år samma dag som mig kan ni gissa vem???

det är Danny Saucedo!!och han tävlar ju i mello också imorgon så jag har världens bästa present till honom jag ska rösta på honom så han kommer till finalen   

Men som sagt ni får ha en trevlig kväll på er!!!

Av Josefin Aldenfalk - 23 februari 2012 12:32

Så himla fint av Sofia!!

Av Josefin Aldenfalk - 22 februari 2012 13:15

JAG HAR INTE GILLAT DEN HÄR LÅTEN MED LOREEN MEN DEN ÄR FAKTISKT VÄLDIG BRA!!JAG BÖRJADE GILLA DEN NÄR DET VAR GAY-GALAN PÅ TV:EN...  

Av Josefin Aldenfalk - 21 februari 2012 22:46

ÄLSKAR DEN HÄR LÅTEN!!!   

Av Josefin Aldenfalk - 21 februari 2012 14:44

HÄR ÄR LITE ROLIG FAKTA OM MIG...


1.SÅ HÄR SER JAG UT NÄR JAG LYSSNAR PÅ MUSIK   


2. SÅ HÄR SER JAG UT NÄT JAG SER MIN FAVORIT KÄNDIS (ERIC SAADE)   


3.NÄR JAG ÄR ÖVERTRÖTT   


4.NÄR JAG ÄR FÖRVÅNAD   


5.NÄR JAG ÄR ARG  


6.NÄR JAG SKRATTAR   


7. NÄR JAG SER ERIC SAADE  


8.NÄR JAG ÄR LEDSEN  


SÅ DE VAR LITE ROLIG FAKTA OM MIG!!! VISST ÄR DEN BRA....   

Av Josefin Aldenfalk - 20 februari 2012 11:26

SITTER OCH HAR GÖR TRÅGIKT VID DATORN FÖR JAG ÄR FÖRKYLD   MEN JAG SITTE ROCH LYSSNAR PÅ SOM VAR VÄRLDENS BÄSTA GRUPP WHAT´S UO MED ERIC SAADE!!!ÄLSKAR DOM MEN MEST ERIC!!!  

MIN FAVORIT LÅT MED DOM ÄR DEN HÄR...

ÄLSKAR DEN!!!  

SÅ HÄR SER JAG UT NÄR JAG LYSSNAR PÅ MUSIK  .......

OCH TILL LÖRDAG SÅ FYLLER JAG ÅR!!!JIPPI   DÅ BLIR MAN 17 ÅR!!!!

MEN NI FÅR HA EN TREVLIG DAG PÅ ER OCH JAG SKA BARA VILA IDAG   


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Skapa flashcards