aldenfalk

Alla inlägg under mars 2012

Av Josefin Aldenfalk - 31 mars 2012 19:22

Jag har tråkigt :P

Vad har ni för er???



Tja

Av Josefin Aldenfalk - 31 mars 2012 16:40

Tja på er alla   idag blir det en slappe-dag med cola och choklad :D Igår började Pop Explosion och nu längtar jag super mycket tills det ska bli 18 april för jag har sett video på youtube från Helsingborg igår så jag är super taggad till 18 april   Här får i ett klipp när han sjunger Break of dawn :D

Om jag var hon skulle jag dött!!!!   


MEn ni får ha en trevlig kväll på er :D

 Kram :D

Av Josefin Aldenfalk - 30 mars 2012 19:09

Hej på er alla    Idag var det sista prao-dagen och jag kommer sakna dom för dom är så söta men det ska bli skoj att komma tillbaka till skolan också :D Men ikväll blir det att se Let´s dance klockan åtta så det blir min fredagskväll :D men det är en grym låt i Let´s dance trailern äge rjag bara :D

visst är det en grym låt :D


Kram :D

Av Josefin Aldenfalk - 29 mars 2012 20:29

GRYM ROCK  


Av Josefin Aldenfalk - 29 mars 2012 16:51

Här kommer tre gryma låter som jag älskar!!  

Så himla fin låt!!


Av Josefin Aldenfalk - 28 mars 2012 17:39

Grym låt :D


Joe är super söt i videon!!<3

Sista låten....

 Jag var tvungen att ta den :D men om man kollar noga på Eric :D så ser man att han tittar mer på Molly än på publiken!!gulligt :D men det var ju 2009 när dom var ihop :D men ändå det är gulligt!! :D

Av Josefin Aldenfalk - 26 mars 2012 18:57

Hej på er alla    hoppas ni har haft en bra dag :D Idag efter praoen så mötte jag mamma och min syster på stan och kollade på en vårjacka till mig som jag blev förälskad i    Så jag är helt slut nu    men idag blir det mys dag med Geisha, Pistagnötter och cola mums :D för mamma är inte hemma och då brukar hag få något gott :D

  

Min snygga jacka :D


Kram på er alla underbara läsare :D

Av Josefin Aldenfalk - 25 mars 2012 14:39

Ja idag ska man ställa fram klockan för det är sommartid nu och då passar den här låten en riktigt sommar klassiker enligt mig :D

Så är det våffeldagen idag så man ska äta våfflor idag :D mums   

Men hoppas att ni får en underbar dag i solen   



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Skapa flashcards