aldenfalk

Alla inlägg under april 2012

Av Josefin Aldenfalk - 30 april 2012 20:51

Trevlig valborg på er :D har ni haft en bra dag? idag har jag färgat mitt hår så här blev det

 

Rödbrun är jätte nöjd med den :D

Nu blir det att se Mello på svt :D vad har ni för er?


Puss&Kram   

Av Josefin Aldenfalk - 29 april 2012 21:04

Hej tänkte säga en rolig historia att jag känner Eric så här går den...


"På min gamla skola så hade jag en lärare som har en kompis som har en bror och broden känner Fredrik kempe och Kempe känner ju Eric, så genom den roliga historien känner jag Eric"


Hängde ni med...

Så jag känner Eric :D


Men ni får ha en trevlig kväll på er och imorgon så ska jag färga håret så jag kommer inte vara brunhårig längre :D


Puss&Kram   

Av Josefin Aldenfalk - 29 april 2012 10:42

Vilken Parodu gillar ni mest???

Tik Tok

eller Eric Saade...

Vilken tycker ni är bäst Parody av dom här 3????

Jag gillar nog Tik Tok mest...

Av Josefin Aldenfalk - 28 april 2012 16:32

Nästa dag


Klockan är nio när Tomas ringer och säger att vi ska vara på gallerian klockan ett. Så gick jag upp och tog en duch innan jag gick ner och åt frukost med dom andra.

     

En dag kvar i Frankrike

Nu är det sista dan i Frankrike så vi ska ut och äta ikväll med teamet sista dan i Frankrike för vi åker imorgon kl.07.15 det ska bli härligt att komma hem till Sverige och till Molly men det har varit skoj här min fans är amazing. Nu sitter vi på en resturang och har det trevligt med teamet.


*

På flyget till Sverige

Nu är vi påväg till flygplatsen för flyget går kvart över sju hem.


Samtidigt i Sverige


Klockan är tio när jag vaknade och jag gick upp och tog en duch och gjorde frukost för att åka till studion sen idag kommer Eric hem ca.14.00 vi får se om vi hinner träffas idag för jag ska uppträda på "Berns" klockan fem om han inte vill följa med om han inte är för trött. Nu var jag påväg till studion för att prata om mitt uppträdande idag.


*


Nu är jag framme i Stockholm och solen lyste när jag kom ut fråna flygplatsen och jag fick ett sms av Molly.

"Hej älskling,om du vill kan du komma till studion <3/Molly"

Jag svarade "Hej sötnos<3 ja det gör jag är där om en halv timme/Eric"


*

Jag klev ut ur bilen för att gå till Molly´s studio där hon ståg vid dörren. Hon är så vacker täntke jag när jag gick mot henne.


-Hej på dig sa jag och kramade om henne.

-Hej sa hon och vi gick till bilen för att åka hem med min väska.

-Jo jag ska till "Berns" klockan halv fyra vill du följa med? sa Molly när vi satt i bilen.

-Ja det kan jag för jag har inget för mig sa Eric och log mot mig innan han fokuserade på vägen igen.


*

Senare på dagen

klockan är tre när vi åker till "Berns" och jag är taggad för spelningen ikväll. Nu var vi framme och jag till min loge och gjorde mig iordning för repet klockan fyra och Eric satt sig i soffan och vilade medan jag gick och övade.

*

Nu är jag färdig med genrepet och gick till min loge där Eric satt.

-Gick det bra sa Eric när jag kom in.

-Ja det gick det så gick jag och satt mig brevid Eric i soffan och la mitt huvud mot hans axel och han smekte min rygg med sin hand. Sen gick vi och åt mat för sen skulle jag göra mig inför fem där satt Sofia Olsson från true talent,Danny och Linda bengtzing och åt lite mat.


*

Klockan fem

Nu var det dags och jag var taggad till 100 procent. Eric ståg bakom scenen och kollade sen var det esterfest.


*

Klockan är åtta när vi kom till efterfesten och det var mycket folk där vi gick till baren där Danny satt.

-Hej på er sa Danny när vi kom fram.

-Tjena sa Eric.

Vi dansade lite men vi var inte var kvar länge för Eric var trött så vi gick hem runt elva men dom andra var kvar.


*

Hemma hoss Eric

Nu var vi hemma hoss Eric och vi gick och la oss på en gång för det var en lång dag idag och imorgon ska bäge in till studion på morgonen. Eric somnade ganska för han var verkligen trött men jag somande också ganska snabbt med.


Nästa dag

klockan var nio när jag vaknade av att det låt ute i köket jag gick upp och gick ut där ståg Molly och gjorde frukost.

-Godmorgon på dig sa Molly och gick imot mig och kramade om mig.

-Godmorgon sa jag och pussade henne på pannan.

-När ska du var i studion? sa Molly.

-Jag ska vara där vid tio, när ska du vara där? sa Eric.

-Jag ska också vara där vid tio sa Molly.


*

Nu var vi påvög till studion jag släppte av Molly först sen åkte jag till min studio för att möta J-son, Jason gill och Tomas om min sommarturne.


Kapitel 15 :D vad tycker ni?? Kommentera snälla <3

Ni får gjärna sprida min blogg om ni tycker om min novell :D Enjoy :D <3


Av Josefin Aldenfalk - 28 april 2012 13:57

Hittade den här låten sommar och sol   

Av Josefin Aldenfalk - 27 april 2012 15:00

Äntligen så är det helg :D så är man ledig på måndag och tisdag det är gött det :D

Har ändrat mitt rum idag blev snyggt kanske kan komma upp en bild hur det ser ur senare  idag och snart blir det att göra mat det blri mos och kanske korv eller köttbular... Vad har ni gjort idag??? :D

Och nu funkar min dator äntligen   

Söt bild :D


Kram   

FB

Av Josefin Aldenfalk - 26 april 2012 21:58

Hej jag heter: Alex A-pop Jafarzadeh
  Och min bästa kompis är : Emma Gabriella Karlström
Jag är ihop med: Oskar Kongshöj Youngblood
   jag gillar egentligen: Marcus Sjöstrand Youngblood
  Jag vill va: Omar Rudberg
...  längst inne så älskar jag verkligen: Chris YoungBlood
  Jag har varit ihop med : Eric Saade
kopiera och se vad det blir. klicka : @ och blunda och klicka på en bokstav. du får inte fuska
 
Gjorde det på fb :D okey så ni får börja kalla mig Alex nu och jag är ihop med Oskar och jag vill vara Omar men det som jag blev mest förvånad av var att jag har varit ihop med Eric Saade!!en fråga när var jag det???för det minns inte jag..men det är nog härligt att vara ihop med Eric!!!

Av Josefin Aldenfalk - 26 april 2012 21:50

Idag började jag lyssna på Ola :D han är så söt och snygg!! men det jag undrar vad är det med skånningar?? dom är jus så snygga,söta och begåvade som Eric Saade,Robin Stjärnberg och Ola Svensson dom är ju as gryma och söta!!!

och den här låten är så himla fin :D

Älskar den låten :D <3

Men ni får ha en trevlig kväll på er...


Puss&Kram   

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards