aldenfalk

Alla inlägg under juli 2012

Av Josefin Aldenfalk - 31 juli 2012 16:16

Jag tror jag har drabbas av Tone feber för jag har varit inne på hennes låtar i 2 dagar nu och just den här låten med henne......

Hjälp mig att få bort den här låten nu!!! Snälla...

Men det är inget fel på låten men den börjar bli jobbig nu......


Av Josefin Aldenfalk - 30 juli 2012 21:28

     


Det har gått några dagar nu och idag så var jag i studion och skriver lite ny musik och den här veckan kommer jag få spela på lite olika ställen som i Norge imorgon, på sommarkrysset och pride festivalen på fredag en liten ”Pop Explosion” blir det hoppas jag få se några av mina fans på någon av dom ställerna.

*

Klockan var tio när jag vaknade av att det låt uti från köket jag gick upp och där ståg Molly och stekte pannkakor.

-God morgon snygging sa Molly och log.

-God morgon sötnos sa Eric och kom och gav mig en puss på pannan.

*
Nu satt vi vid bordet och åt.

-Det var jätte gott älskling sa Eric och tog en tugga från pannkakan.

-Du är för söt Eric sa Molly och log.

Eric log och lyfte på sig och gick till mig och lyfte upp mig och satt mig i hans knä och kysste mig….

-Jag älskar dig Molly sa Eric och log.

-Och jag älskar dig Eric.


*

Klockan 11:30

Nu var jag på väg till studion jag släppte av Molly också. När jag kom in så mötte jag J-son.

-Tjena bro sa J-son.

-Tja J-son sa jag.

*

Nu satt vi i studion och skapade lite ny musik till min nästa platta.


*

Klockan var halv fem när vi slutade för dagen. Jag ringe Molly när jag kom ut.


”Hej Molly, det är Eric”

”Hej Eric” sa Molly.

”Jo jag har slutat och jag tänkte att vi kan äta ute ikväll?”

”Ja det kan vi sa Molly, jag slutar när som helst”

”Bra, då kan jag åka och hämta dig så åker vi och äter någonstans”

”Mmm det låter bra, då ses vi snart”

”Ja , hejdå puss”

”Hejdå puss”

*
Nu kom jag fram till Molly´s studio och jag såg när hon kom från dörren och snart så öppnade hon bildörren och satt hon bredvid mig.

-Hej sa hon och gav mig en puss på munnen.

-Hej, hur har din dag varit? Sa Eric.

-Jo det har varit bra, hur har din dag varit? Sa Molly sen.

-Jo bara bra sa jag och körde ut från parkeringen.

*

Nu kom vi fram till resturangen och det var inte så mycket folk där och det var skönt.


*

Nu kom vi ut därifrån och solen hållde på att gå ner så vi gick till bilen för att åka hem efter en trevlig kväll ute. Det blir en tidig kväll idag för jag ska upp imorgon för att åka till Norge imorgon.


Hemma

Klockan var halv åtta när vi kom hem och vi gick till vardagsrummet och myste ner oss i soffan innan vi lägger oss.

*

Klockan var tio när vi gick och la oss för vi var trötta efter en dag i studion hela dagen.


Nästa dag

Jag vaknade av det regnade jag vände mig om men ingen Eric bara en lapp.

God morgon älskling, när du vaknar så är jag på väg till Norge kommer hem om 2 dagar, saknar dig redan puss /din Eric”

Jag blev varm inom mig när jag läste det, men sen så gick jag upp och tog en duch för att göra mig klar för att åka iväg till studion sen.



Där kom det ett kapitel, vad tycker ni?? Kommentera snälla!!

Av Josefin Aldenfalk - 29 juli 2012 14:49

Nu tänkte jag försöka inte äta någon godis, dricka cola och äta chips på en vecka... Bara för en skoj sak.. så jag kommer inte äta det på en vecka, jag kommer skriva här hur det går så ni får vara med ;)


Önska mig lycka till ;)


Swag   

Av Josefin Aldenfalk - 29 juli 2012 14:45

Hej alla läsare   

Jag vill bara säga att jag har gjort en blogg där jag kommer skriva noveller www.mina-noveller.bloggplatsen.se jag hoppas ni går in och läser dom och att ni gillar dom ;) det första kom idag jag ska försöka göra så att det kommer ut ett varje dag, men jag kommer fortfarande skriva om Eric & Molly här och det kapitel kommer ut snart här ;) men jag hoppas ni gillar min andra novell på min andra blogg och kommer att följa den och kommentera...


Swag   

Av Josefin Aldenfalk - 28 juli 2012 17:44

Här kommer ett klipp när jag sjunger Dannys låt "Amazing"


Swag   

Av Josefin Aldenfalk - 27 juli 2012 16:53

Här kommer 2 klipp jag sjunger "Imagine" och "Om du var här"  Jag vill bara säga att jag inte har någon bra sångröst men jag gör det på skoj bara...


   
 
   Jag är ingen bra på engelska och uttala det så man hör nog inte alla ord.. men det är bara på skojs...


Swag   

Av Josefin Aldenfalk - 26 juli 2012 15:41

Här kommer mina video från Nickelodeondagen i Kristinehamn 24/7-2012

I slutet av klippet så ser man när Youngblood ska åka iväg...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards