aldenfalk

Alla inlägg under augusti 2012

Tja

Av Josefin Aldenfalk - 30 augusti 2012 19:00

Hur är det med er..?? ;)

jag är trött efter skolan, men imorgon så är det fredag och då är det snat HELG!!!   

Vill ni höra på en fin låt som jag har förälskad i, sen jag har sett Molly för hon har sjungit den på sin turné.... GUD vad jag saknar henne......   

Älskar den låten!!!!  


men ni får ha en trevlig kväll på er...


Swag

Av Josefin Aldenfalk - 29 augusti 2012 19:19

Ikbäll blir det att se Rockbjörnen på aftonbladet, hoppas Eric & Molly vinner nu!!!!


om ni vill se det så gå in på www.aftonbladet.se/nöjesbladet och klicka in på rockbjörnen på sidan



Men ni får ha en trevlig kväll på er!!


Puss & Kram   

Av Josefin Aldenfalk - 28 augusti 2012 20:16

Jag älskar bella & Zendaya!! dom är för härliga, om ni inte vet vem dom är? dom är kända från Disney Channels serei Shake it up som är as bra!! jag älskar mest Zendaya  

och här har ni Zendaya, älskar den låten! den fastnar i mitt huvudet varje gång jag hör den!!


Men ni får ha en trevlig kväll på er


Puss & Kram   

Av Josefin Aldenfalk - 27 augusti 2012 15:53

Hej om ni vill se bilderna jag tog på Molly igår och videorna som kommer upp snart, så får nu gå in på min Eric och Molly blogg för jag orkar inte lägga in dom här också så ni får gå i på dne bloggen för att kolla på dom


www.ericochmolly.bloggplatsen.se


Swag   


Av Josefin Aldenfalk - 26 augusti 2012 22:44

Nu tänkte jag berätta min dag om Molly ♥
Jo vi åkte från Karlstad ungefär vid fyra och var framme i Örebro kvart över fem, vi gick till Varbergaparken från tågstation, vi var framme där vid kl.18:00 men jag fick en bra plats ändå och hamna nästan längst fram,  det var ett band som uppträde innan Molly, men sen så kom hon och jag blev så himla glad för hon är verkligen min största idol och förebild som finns!! ♥ hon började med "Rollercoaster" och avslutade med "Why am i crying" sen så skrev hon autografer och det känndes som jag ståg i kön i hundra år men kom äntligen fram till Molly och fick en påse av mig med en nalle,godis och ett brev tav mig och då fick jag en kram och  Molly kände igen mig med från publiken och såg att jag sjöng med i låten "Why am i crying" ♥ Det var min BÄSTA dag någonsin, gud vad jag älskar Molly My Marianne Sandén!!! ♥ hon är bara för härlig som person!! ♥ Så det var min dag idag och den dagen kommer jag aldrig att glämma!! Ett minne för livet!! 26/8-2012 är en dag jag kommer att komma ihåg för alltid!! ♥ All kärlek till dig Molly Sandén!!! ♥♥♥


Här kommer en bild när Molly signerade min Eric&Molly bild

Så här sa hon när Molly såg den


Molly: Nemän vilken fin bild.
tjejen som satt bredvid Molly: Fin bild.
Molly: Fint par ♥
Jag: Ja... :)
Älskar den bilden!! ♥♥


BÄSTA DAGEN EVER!! DET KOMMER MER BILDER IMORGON OCH VIDEO...

Av Josefin Aldenfalk - 24 augusti 2012 19:32

       




Vi är på en restaurang och Eric försöker säga något men han verkar vara nervös för att säga det.


-Vad är det du försöker säga Eric? Sa jag.


-Jo Molly jag älskar dig från djupet av mitt hjärta och du gör mig glad varje dag och jag vill dela mitt liv med dig föralltid, så vill du gifta dig med mig.


Jag blev helt chockad när Eric sa det, men sen svarade jag av glädje.


-Jaa det vill jag Eric.


Eric sken upp i ansiktet när jag svarade och gick upp och gick till mig och satt sig bredvid mig och gav mig en kyss och satt på mig ringen.



*



Nu fick vi maten och vi åt och hade det mysigt och pratade. När vi kom ut från restaurangen så gick vi till bilen för att åka hem för vi bägge jobbar imorgon.



*



Hemma


Klockan var åtta när vi kom hem och vi gick och satt oss i soffan och myste och kolla på tv, jag log mot Erics axel och han smekte mig på ryggen och då och då så kollade jag på ringen, efter en stund så somnade jag i soffan och vaknade till lite när Eric lyfte upp mig och bärde mig till sovrummet och bäddade ner mig i sängen och gick för att göra sig iordning för att lägga sig med. När ha kom in till sovrummet igen så såg han att jag var vaken.


-Så du är vaken nu sa han och log sitt underbara leende.


-Ja sa jag och log.


Eric la sig bredvid mig och jag kom så nära det bara gick, vi log och myste lite sen sa Eric.


-Du är den finaste jag vet Molly sa han och pussade mig på huvudet.


-Detsamma sa Molly och kollade in i Erics ögon.


Sen kysstes vi och just där vill jag stanna tiden i Erics underbara famn. Efter vi pratade en stund så somnade vi i varandras famn.






Nästa dag


Klockan var nio och vi  hållde på att göra oss iordning för att åka iväg, och idag är det RIX FM-Festival i Linköping så jag ska åka dit idag.


-Så ser du framåt att spela på RIX FM ikväll sa Eric när vi satt oss i bilen.


-Ja det kommer bli så grymt kul sa jag.


-Ja du kommer vara helt fantastiskt sa Eric och tog min hand.


-Det är du som är fantastiskt sa jag.


Eric log och kollade på mig snabbt innan han fick kolla på vägen igen.



*



Eric släppte av mig vid min studio och sen åkte han iväg till sin studio. När jag kom in så pratade vi blandanad om RIX FM som är idag och vi åker vid halv tolv, jag har inte på mig ringen för alla ska inte få veta det än för det är för tidigt att säga än.




*



Nu satt vi i bussen på väg till Linköping och vi pratade och spelade lite spel och jag sms:ade med Eric lite och frågar när ha kommer dit.





*



Linköping


Nu kom vi fram till Linköping och det var strålande sol, och vi gjorde en soundcheck på en gång sen gick vi och åt mat.



*



Klockan är fem och jag gjorde mig iordning och Eric är snart här också och gud vad jag saknar han.



*



När jag satt i min loge och vilade lite innan det skulle börja så knackade det på dörren.


-Kom in sa jag.


-Hej sötnos sa Eric när han kom in och jag ställde mig upp och gick fram och kramade han.


-Hej älskling sa jag och pussade han på kinden.


-Så hur har din varit dag än så länge? Sa Eric när vi satt oss i soffan.


-Jo den har varit bra, hur har din dag varit?


-Bara bra sa Eric och log och pussade mig på pannan.




*



Nu var klockan 18:30 och det började och det var mycket folk och solen sken och artisterna sjöng sina låtar och nu var det min låt jag körde ”Why am i crying” , ”Unchaiend” och  ”Mirage” .




*




Efterfest


Nu var det efterfest och vi hade det mysigt och hade roligt och skrattade lite och hade bara trevligt med dom andra.



Härligt kapitel måste jag säga själv!! kommentera.....


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards