aldenfalk

Alla inlägg under oktober 2012

Av Josefin Aldenfalk - 31 oktober 2012 15:48

Sitter & lyssnar på Molly och är inne på facebook... har verkligen tråkigt nu och är trött, det kan beror nog på att det tråkiga höstvädret, regn,reg och mer regn....

tror de blir att kolla lite serier på datron ;) så vill jag att klockan ska bli åtta för då är det Rosa bandet-gala med underbara Molly som är med och uppträder med sin underbara låt "Mirage"   

Men ni får ha en trevlig dag på er.. ;)

 

Molly du är så himla vacker!! Love you <3

Av Josefin Aldenfalk - 30 oktober 2012 10:59

Äntligen är det Höstlov!! ska bara slappa den här veckan...

 

ni får ha en trevlig dag på er..


Kram <3

Av Josefin Aldenfalk - 27 oktober 2012 20:16

Morot & dipp med äppel-mer ;)

Av Josefin Aldenfalk - 26 oktober 2012 19:49

Snart blir det att se X factor, jag tittar bara idag för Eric är med... sen kommer jag inte titta mer för dom har ju förlorad deras bästa artist Frida Sandén!! Saknar henne så himla mycket!!!

Love you Eric!!!! <3


kram   

Av Josefin Aldenfalk - 21 oktober 2012 23:02

Då ska man lägga sig snart, så man är pigg imorgon till skolan igen ;)

men imorgon ska jag också börja med att inte äta något godis,chips eller drick cola m.m i 2 veckor.. jag har ju klarat det i 1 vecka, så nu ska jag se om jag klarar det i 2 veckor nu... ;)

blir spännande det...

Så ingen onydigt nu...

 

Så vi får se om jag klarar det nu... ;)


Godnatt på er så syns vi imorgon   

Av Josefin Aldenfalk - 21 oktober 2012 16:17

Idag är det en slappedag, för mig, och igår såg jag världens underbaraste människa!! nämligen Eric "gulleplutt" Saade!!!!  på tv från sin stora turné Pop Explosion från våras i Stockholm!!! jag satt och log i hela showen & gråt när Eric sjöng "Break of dawn" & "Without you i`m nothing"   

Eric är så himla fin, och han säger så kloka ord, jag kan inte beskriva mina ord til Eric....  

Och efter det visades på tv så fick man höra hans nya låtar i en minut och jag kan säga att jag är helt förälskad i låten "Marching (In the name of love)" Eric hur lyckas du skriva så gryma låtar som fastnar i huvudet så himla snabbt!!!

Lyssna bara på låten!!

Men det som är dåligt, är att man inte kan höra den andra låten "Miss Unknown" på youtube så ni får klicka in på länken för att lyssna på den... den är också grym men "Marcing (The name of love)" älskar jag mer!!!  


http://soundcloud.com/kingislandmusic/eric-saade-miss-unknown-teaser/s-aT7jk - "Miss Unknown"


ERIC DU BETYDER ALLT FÖR MIG!!! '

JAG ÄLSKAR DIG FRÅN HELA MITT J*VLA HJÄRTA!!!!    


Men ni får ha en trevlig dag på er.....


Puss & Kram

Av Josefin Aldenfalk - 20 oktober 2012 15:28

Ikväll ska inte jag inte kolla på finalen av Körslaget, för Eric är på tv:en på SVT från Pop Explosion i våras i Stockholm!!

Så är taggad framför tv med godis(geicha), cola & Pistagnötter....

Men kan inte klockan bli åtta nu!!! orkar inte vänta längre.... Saknar Eric så himla mycket!!!  

 

ERIC!!!!!!  


Vad ska ni kolla på ikväll..?

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Skapa flashcards