aldenfalk

Alla inlägg under december 2012

Av Josefin Aldenfalk - 30 december 2012 23:42

1. Jag vann biljetter till Melodifestivalen (finalen)
2. Pop Explosion<3
3. Har sett Molly för första gången<3
4. Har träffat en ny vän
5. Lotta på Liseberg har jag sett min största idoler Eric & Molly<3
6. Eric har RT mig 2gånger på Twitter<3
7. Så har Molly känt igen mig varje gång jag har sett henne<3
8. Jag har sett Danny<3

Så jag vill verkligen inte att 2012 ska ta slut!!!!

Av Josefin Aldenfalk - 30 december 2012 17:13

Idag har jag bakat cupcakes inför imorgon, med mina nya muffinsformar som jag fick av mamma i julklapp och dom är små & söta;) så har jag städat lite hemma idag. Nu blir det att slappa framför datorn och tv:n. Så imorgon ska jag försöka vara uppe hela natten ;)
Har ni någon nyårslöften?
Jag har 2st i år ;)
1: ska sluta med godis (kommer bli svårt;)
2: jag ska försöka blogga lite oftare!

Ps: glöm inte min frågestund den avslutas imorgon kl.19:00

Puss&Kram<3

Av Josefin Aldenfalk - 27 december 2012 21:19

Det finns inga ord hur mycket jag älskar dig Eric!!! För varje ag som går blir jag mer förälskad i dig i allt du gör, du här verkl6gen ett hjärta av guld Eric speciellt nu när du här sänkt pengar från din senaste turné Pop Explosion i våras från backstage-biljetter, du fick in 80:000:- av det... Du betyder allt för mig ska du veta!!! Det finns i gå ord att beskriva min kärlek till dig, jag kommer älska dig forever och kommer stötta dig allt du gör!! Jag kommet finnas vid din sida om du faller!!!! Love you Eric Khaled saade!!!!!

Av Josefin Aldenfalk - 27 december 2012 00:35

Av Josefin Aldenfalk - 26 december 2012 21:07

 


Nu tänkte jag dra igång en frågestund, så fråga vad ni vill fram till måndag (Nyårsafton) ni kan ställa i kommentaren här eller på frågerutan... vill ha massa frågor nu!!

Så bomba mig nu med era frågor...


Kram <3

Av Josefin Aldenfalk - 26 december 2012 20:10

Idag här verkligen varit en riktig slappardag för mig, här bara kollat på film och tv-serie på datorn. Så längtar jag tills imorgon när jag och mamma ska åka ner till stan och låsa upp min Iphone4 som jag fick av min syster i julklapp, världens bästa julklapp (fast min surfplatta älskar Jag med;) men jag har alltid viljat ha Iphone så nu fick jag en!!! :) men ni får ha trevlig kväll på er!


Puss och Kram!! <3

Av Josefin Aldenfalk - 26 december 2012 14:37

Idag blir det film dag framför datorn, "13 snart 30" blir det nu med geisha och julmust :) så det är min annandagjul. Vad gör ni idag? Kram ?

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards