aldenfalk

Alla inlägg under april 2013

Av Josefin Aldenfalk - 29 april 2013 17:21

Det här har varit min bästa helg EVER i underbara Helsingborg, från fredag till söndag och allt bara för att jag ska få se söta Eric Saade!! Säger det jag åker vad som helst bara jag får sen han. men nu tillbaka, jag och mamma åkte på fredag först åkte vi tåg till Göteborg sen bytte vi till buss till Helsingborg och när vi kom fram så gick vi åt fel håll till hotellet (men så är det om man inte kan staden) och det låg väldigt centralt så vi hade nära till allt och det var skönt. Sen när vi hade packar upp lite så gick vi ut och åt på en restaurang och det var gott sen så slappade vi på hotellet framför Let's dance(det kan man inte missa;)

Maten första kvällen i Helsingborg.


LÖRDAG

Nästa dag så gick vi på stan innan det var dags för mig att se Eric klockan 14:00 gästa Funky Kids, jag hittade blandad ett par snygga blåa byxor på Gina Tricot. Sen klockan kvart i två så var det insläpp och jag fick en bra plats där inne på Konserthuset, (Funky Kids är barngruppor som visade upp sin dans, men jag var bara där för Eric;) men dom dom var jätte bra barnen med :)

Funky Kids var klockan två och klockan fem och jag var såklart på båda tiderna och såg Eric!!!

(Eric sjöng "Hotter Than Fire", "Hearts in the air" och "Populae")


Sen senare på kvällen så var vi på ett tivoli och åkte virvel-vinden 2gånger, sen gick vi till en affär och köpte lite och gick till hotellet sen och kollade på tv:n och det var en kanon bra dag så vi var hur trötta som helst på kvällen, Vi hade tur med vädret soligt och varmt var det hela helgen så det var skönt :)



SÖNDAG


På söndag så åkte vi till Kattarp för jag ville se hur Eric växte upp där, och nu förstår jag verklligen vad han menar att det är så mycket land man kan komma, det var en åker efter åker. men det det var hur mysigt som helst där.

En väg i underbara Kattarp.


Så jag Eric's gammla skola med :)


Kattarpsskolan bíbilotek (stavning)

En åker, det fanns det väligt mycket ;)


Det var en helg som jag ALDRIG kommer glömma, ett minne för livet!! Hoppas jag kommer får åka ner dit någon mer gång för jag blev faktiskt förälskad i HELSINGBORG och jag älskar verkligen Skånska med!!!


Så det var min underbara helg i vackra Helsingborg!! :)


Av Josefin Aldenfalk - 29 april 2013 16:54

GuldFynd: Guldfyndbymolly

Av Josefin Aldenfalk - 28 april 2013 10:20

Man passar ju på när man är i Helsingborg att åka till Kattarp och se hur Eric växte upp.

Av Josefin Aldenfalk - 27 april 2013 20:57

Världens bästa dag idag, på kvällen så var vi på tivoli och vid hamnen men det BÄSTA av allt var ju min söta apa Eric!!!
Berättar mer när jag kommer hem igen så lägger jag ut mina bilder med sen.

Av Josefin Aldenfalk - 26 april 2013 19:56

Just nu sitter vi på hotellet och ska kolla på Let's Dance,
Är mätt från maten också så det känns som jag somnar snart... Men maten god :)

Minns inte vad den hette men det är en indiskresturang.

Av Josefin Aldenfalk - 26 april 2013 15:32

Just nu sitter jag på bussen ner till Helsingborg och vi är framme vid fem ungefär, så i 1 och 1/2 timme är det kvar tills vi kommer fram.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Skapa flashcards