aldenfalk

Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Josefin Aldenfalk - 25 oktober 2011 21:50

Hej jag heter Josefin ichhär min blogg och den kommer handla vad jag gör i mitt liv t:ex skolan,vänner och familj...

Jo imorgon så ska jag och besöka min APU (prao) på ett dagis ska bli kul!!dagiset heter "gläntans förskola" med barn som är 1-3 år det ska bli skoj det!!

och självklart kommer det också handla om kändisar på bloggen...Dom kändisar som jag inte komma skriva om så mycket på bloggen är Eric saade och Molly Sanden  för jag har en egen blogg om dom två som heter www.ericochmolly.bloggplatsen.se så det kan ni också gå in och läsa om dom två!!!!  

Det är en låt som jag är inne på den heter "långt borta tid och rum" med Mathias Holmgren men han är ingen snygg men låten är bra!!!!


Den är så himla bra!!!!!  


Men ni få ha en trevlig kväll på er för jag ska lägga mej snart för det är ju skolan imorgon igen!!!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards