aldenfalk

Alla inlägg under oktober 2012

Av Josefin Aldenfalk - 11 oktober 2012 20:09

Idag så hade jag engelska-läxa och det gick super bra fick alla rätt!!   fast jag tränade bara en gång... ;) och idag så hade vi fritidskurs och vi åkte till Badhuset och bada och det var faktiskt skoj (jag gillar inte att bada så mycket) men det var skoj, och jag glömde bort att ta med min baddräkt men som tur aå hade en klasskompis med sig fler så jag fick låna av henne... så jag kom hem runt kvart i sju så jag är verkligen trött.. ska lägga mig tidigt ikväll, men gött att det är fredag imorgon och vi slutar halv tolv   

Skulle ta kort lite idag men glömde bort det.... ;)

 

Söt... det vill jag göra nu, sova... Zzzzz   


Kram   

Av Josefin Aldenfalk - 10 oktober 2012 16:42

Idag var det en fantaskit en härlig skoldag, för vi hade tre lektionen så vi fick sluta kl.14:00 en timme tidigare och det var härligt.. men nu blir det att plugga på engelska-läxan och nästa vecka på onsdag så är det ett mini-prov på Vård&Omsorg.... skoj NOT.. men det kommer säkert gå bra...

Men ni får ha en trevlig dag på er   

och kan det inte bli 24 Oktober nu!! för jag vill höra Erics nya låtar nu!!!!

 

Men har det så gött nu, så ska jag plugga nu... ;)


Swag

Av Josefin Aldenfalk - 8 oktober 2012 19:55

Bakade muffins men det blev iställer kladd-muffins ;) men gått blev det :)

Av Josefin Aldenfalk - 8 oktober 2012 17:25

Sitter i sängen och är inne på Fb.. och är trött & sliten efter skolan, så var jag övertrött också idag.... så det blir nog en tidigt att lägga sig ikväll, så jag är pigg imorgon när jag har bild efter skolan kl.16:00-17:45

Vill sova nu... Zzzzz


Men ni får ha en trevlig kväll på er :)


Swag


Av Josefin Aldenfalk - 8 oktober 2012 07:29

Godmorgon på er <3
Jag står & väntar på bussen till skolan nu ;) men ni får ha en trevlig dag på er :)

Kram <3

Av Josefin Aldenfalk - 7 oktober 2012 13:43

Idag blir det också en slappedag och vila upp sig imorgon när det är skola igen efter 3 veckor praktik, ska bli härligt att komma tillbaka till skolan och träffa alla vänner igen ;) men ni får ha en trevlig dag på er...

 

Aww.. vad söta... ;)


Ha en trevlig dag


Kram   

Av Josefin Aldenfalk - 6 oktober 2012 21:57

Här kommer nåra gamla mello låtar som jag gillar.... ;)

och den som är i mitt huvud nu...

Ska vi plocka körsbär i min trädgård...

Visst är dom bra.... ;)


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards