aldenfalk

Alla inlägg under december 2012

Av Josefin Aldenfalk - 24 december 2012 16:15

Har ni haft en bra jul? det har jag, när jag vaknade så fick jag ett paket det var ett par jeans-leggings (dom hade jag på mig men dom var trånga så tappade jag dom lite med;) så kl.13:00 så åt vi julmat när alla hade kommit. sen när vi har ätit så öppnade vi julklapparna och jag fick en Iphone4 och en surfplatta blev super glad över dom!! <3

Mamma håller på med maten

mums ;)

Julgr

Nu kommer mina julklappar som jag fick

surfplatta och en Iphone4 :D

Fick godis med.. mm gött ;)

Platttång,byxor,cupcakes formar och hårspännen.



Hoppas ni också har haft en trevlig dag!

Kram <3


Av Josefin Aldenfalk - 14 december 2012 18:10

Idag efter skolan så var jag kvar på stan och köpte julklappar till mina äldre syskon men mamma hittade jag inget än, så jag får åka ner och köpa under veckan. så är jag ensam hemma ikväll för mamma är på julfest med sitt jobb, så vet jag inte vad jag ska kolla på för X-factor är ju slut nu.. funderar på att kolla på en film på datorn på en sida som heter www.swefilmer.com en super bra sida som är lagigt och gratis på visa filmer. så idag har jag beställt Eric-Kalender för 2013, gud vad snygga bilder det är!! man dör ju när man ser dom.. <3 och det ska bli skönt med jullov!!   

Men här kommer en bild från kalendern...

 

Eric you killing me......   


Men ni får ha en trevlig kväll på er.

Puss&Kram

Av Josefin Aldenfalk - 12 december 2012 19:23

Ska se "Hur många lingob finns det i världen" på "SWEFILMER.COM" en super bra sida som man kan kolla på film och det är lagligt med, så ni får ga en trevlig kväll på er :)

Av Josefin Aldenfalk - 10 december 2012 20:32

Nu tänkte jag berätta om min dag från igår till Örebro. Vi åkte från Karlstad halv elva, men när vi kom fram till Kristinehamn så satt vi där  i 45minuter för det var ett tåg framför oss, men sen åkte vi vidare till Hallsberg för att byta tåg till Örebro så var det tåget försenad med. När vi satt på tåget så åkte vi ungefär en halvtimme  sen kom vi fram till Örebro och då var klockan ett och vi gick till Subway och åt lunch sen gick vi till torget där julkonserten skulle vara. Jag gick och ställde mig framför scenen och mamma gick in till ett café och värmde sig, men sen kom ho ut när dom hade genrep och kollade lite, Molly var helt magisk på scenen som vanligt<3 När Molly sjäng allsång så gick hon ner till oss som ståg där och kollade och Molly kom fram till mig med micken och sa "Hej" Molly kände nog igen mig där. Bästa dagen ever förutom att det var svinkallt ute och jag hade inga varma skor på mig så jag kände inte mina fötter och det var minus 13grader ute med. men när genrepet var klart så gick vi in till ett café och värmde oss och köte varmchocklad. men när klockan blev efter fyra så gick jag ut och väntade tills klockan skulle bli fem. Jag hamnade nära scenen igen det var bara 2st framför mig så jag hade en bra plats. Sen när det var slut så skrev Molly nåra autografer som ståg och väntade på henne medans hon bytte om till lite varmare kläder, när hon kom fram till mig så fick jag en autograf och så tog jag en bild med henne <3 Sen signerade hon mi "The Notebook" med och hon blev super glad över att jag köte den för pengarna går till Friends (som hjälper att stoppa mobbing i skolor m.m) så på den fick jag en hälsning med och när jag sa mitt namn så kände Molly igen det.. Molly har känt igen mig varje gång jag har sett henne... <3 Molly är den mest underbaraaste & omtänksamma personen jag har träffat!! <3

Bästa dagen ever!!! <3 du är en suverän förebild & sångare Molly<3


Ps: vi har nästan samma hårfärg med men Molly har bara lite mörkare än mig ;)

Av Josefin Aldenfalk - 3 december 2012 17:31

Idag efter skolan så gick jag till Åhlens och kollade om dom hade fått in "The Notebook" och det hade dom nu, Äntligen!!  :D har letade efter dom kanske minst 2 veckor nu och nu äntligen har jag dom i min hand.. ;) 

 

Det är fint med för man bidrar till Friends som försöker att stoppa mobbing i skolar m.m  <3 så jag tycker ni ska köpa såna böcker och bidra!!<3 Det är en helt vanligt bok där ni får skriva eller rita i den eller vad ni gör i den..  så finns det med andra artister på framsidan förutom Eric & Molly finns det Martin Rolinski, Adam Tensta, Danny Saucedo, Lisa Miskovsky.

Så idag har mamma bokat tågbiljetter till Örebro till söndag för vi ska åka dit och för det är en Jul-show och Molly Sanden är med det är anledningen för att jag vill dit ;)

Gud vad jag saknar henne!!  


Men ni får ha en trevlig kväll på er, Kram

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards