aldenfalk

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Josefin Aldenfalk - 4 februari 2012 21:58

Loreen och Dead by April gick till final och Sean banan och Thorsten flink & revolutiond gick till andra chansen!!!

Vad tycker ni om det???

Jag tyckte det var bajs att Dead by April gick till final men Loreen var super bra jag trodde att Sean banan skulle till finalen!!!!

Men om en vecka så är dom i Göteborg med Ulrik Munther,Timoteij och Thomas di leva och andra!!!

DÅ kommer jag heja på Ulrik och Timoteij!!!!

Av Josefin Aldenfalk - 4 februari 2012 14:55

Nu kan man lyssna på hela låten i deltävlingen i växjö!!

gå in på länken och lyssna

www.svt.se/melodifestivalen.se



Av Josefin Aldenfalk - 4 februari 2012 13:58

IKVÄLL SÅ BÖRJAR MELODIFESTIVALEN 2012!!!KLOCKAN ÅTTA I SVT....  

HUR GÖE NI FÖR ATT VÄRMA UPP TILL MELLO??

JAG OCH MAMMA SKA SPELA MELLO-SPELET OCH SJUNGA SINGSTAR INNAN DET BÖRJAR!!!  


VEM KOMMER NI HEJA PÅ IKVÄLL???

JAG KOMMER HEJA PÅ SEAN BANAN FÖR HANS LÅT ÄR RIKTIGT OVÄNTAD BRA FAKTISKT!!!  

MEN NI FÅ HA EN TREVLIG MELLO-KVÄLL PÅ ER!!!

Av Josefin Aldenfalk - 4 februari 2012 13:57

Loreen och Sean Banan vann publikens gunst. Carl-Johan Söder/SVT Loreen och Sean Banan vann publikens gunst. Foto: Carl-Johan Söder/SVT

Loreen och Sean vinner – om publiken får bestämma

Direkt från genrepet

Alldeles nyss avslutades generalrepetitionen av årets första deltävling i Vida Arena i Växjö. Och publiken har sina klara favoriter – Loreen och Sean Banan.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards