aldenfalk

Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av Josefin Aldenfalk - 4 augusti 2012 21:33

Jag sitter framför tv:en och villa att Eric ska komma igen och det gör han och sjunger en as fin verison av "hotter than fire" och mitt i hela låten så avbryter tv4 låten..... är så himla arg på dom nu!!! och det är inte första gången dom gör så dom gjorde det förra året med när Eric sjöng "Popular" fattar inte dom att man vill höra klart låten med världens underbaraste person sjunger!!! ÄR SÅ HIMLA ARG PÅ DOM NU SÅ DET INTE GÅR ATT BESKRIVA NU!!!!!!  Så himla dåligt av dom.... VARFÖR GÄR DOM SÅ HÄR JUST NÄR ERIC SKA SJUNGA???!! FATTAR INTE.. N HOPPAS JAG ATT DOM LÄGGER IN HELA LÅTEN PÅ TV4PLAY ANNARS BLIR JAG ARG OM DOM INTE GÖR DET!!!


Förlåt att jag skrev ut all min ilska nu.. men jag behövde det nu.. för det är så himla låst av tv4 att avbryta mitt i en låt.....


Men ni få ha en fortsatt trevlig kväll på er nu :)


Kram

Av Josefin Aldenfalk - 4 augusti 2012 19:50

 Är taggad och se Sommarkrysset med Eric nu.....   gud vad jag saknar denna kille men det ska bli super skoj att se han igen och Molly på måndag på Lotta på Liseberg!! Längtar...   

   

Älskar dom så himla mycket, det går inte att förklara min kärlek till dom!!!   


Men ni får ha en trevlig kväll på er :D


Swag

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards