aldenfalk

Alla inlägg under mars 2013

Av Josefin Aldenfalk - 3 mars 2013 13:23


2/3-2013


Mello genrep av andra chansen

sångfågeln

Danny & Gina

Robin

Eric Gadd

Gina

Behrang Miri & Oscar Zia m.m

Erik&Tone

Anton

Cookis N beans

Martin Rolinski


Det kommer mer bilder senare.

Men den dagen kommer jag aldrig glöma!!


Av Josefin Aldenfalk - 2 mars 2013 22:32

 

Först är jag hur glad över Anton som tog sig till final!!!   kan inte berskriva min lycka nu!!! är så j*vla stolt över vår prins!!!!!  Anton du kommer gå hur långt som helst och jag kommer stötta dig i allt du gör!!!!!!

 

Jag älskar er så himla mycket!! ni betyder allt för mig♥ jag röstade as många gånger på er men det räckte tydligen inte :( men Erik & Tone glöm aldrig det här, ni kommer alltid att få vara vinnare i mina ögon!!! ♥ ni finns i mitt hjärta föralltid ♥ hoppas jag kommer få se er tillsammans snart igen under året :) ♥ ÄLSKAR ER VERKLIGEN!!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Men ni får ha en trevlig kväll på er!!!


Puss&Kram

Av Josefin Aldenfalk - 1 mars 2013 16:00

Erik Segerstedt (Tone Damli kunde vara med för hon var hes så hon vilade sig för lördagen istället)


Anton Ewald

Det kommer mer bilder sen :)

Av Josefin Aldenfalk - 1 mars 2013 10:34

jag tog väldigt mycket bilder igår så jag delar upp det nu, det kommer video med när jag har laddad upp alla på youtube :)

Eric Gadd


Robin Stjernberg

Det fick ni bilder på Eric Gadd och Robin Stjernberg :) resten kan nog komma i senare idag annars kommer det under helgen! men jag kommer aldrig glöma den här dagen ett minne för livet 28/2-2013   

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards