aldenfalk

Alla inlägg under mars 2012

Av Josefin Aldenfalk - 24 mars 2012 22:48

Här kommer lite HSM minnen :D

Så himla bra!!

Mín favorit låt från Hsm 2!!

och Troy är så himla söt!!!

hsm 3

Slutet var bäst!! :D




Av Josefin Aldenfalk - 24 mars 2012 18:55

Grym låt säger jag bara   

Och han är min kusin också!!!

Av Josefin Aldenfalk - 24 mars 2012 09:56

God morgon på er   

Idag verkar det bli fint väder solen skiner gött   

Hoppas ni får en underbar dag   

Jag ska bara slappa eller som Eric Saade säger Slappe-dag låter så himla härligt och jag vet en annan sak som Eric säger gör härligt när han var med i Robins så fick han ord och ena ordet var "buss" så himla härligt klippet kommer här nedanför.

Visst är det härligt!! jag älskar skånska  !!!

Som sagt jag ska bara ta det lungt idag   

Så hoppas ni får en underbar dag i solen :D

Kram   


Av Josefin Aldenfalk - 22 mars 2012 19:49

Jag är igen Ishockey fans men den här låten bra!!

Visst är den bra :D


Av Josefin Aldenfalk - 19 mars 2012 19:00

Idag var det första prao-dagen på dagis i Skåre "Stodene avd humlan" och jag kommer säkert trivas för barnen är så gulliga  

Men Skåre det låter som det ligger i Skåne...   Och jag säger Skåne när jag menar Skåre för det låter lika......  

Här har ni en låt som jag har lyssnat på varje dag nu den är gör bra    

och dom är snygga men Oskar är sötast   

visst är den gör bra!!<3<3 :D


Hittade 2 andra gör bra låtar!!  

Men visst är den här gör bra???den sista låten sätter sig i huvudet så man blir tokig  


Men ni får ha en trevlig kväll på er   

Av Josefin Aldenfalk - 18 mars 2012 15:16

Vad tycker ni om den nya headern???

 

Hej

Av Josefin Aldenfalk - 18 mars 2012 14:39

idag är det verkligen vår väder ute   jag var uppe till affären och köpte en tidning och det var gött ute..Men idag är det exakt en månad kvar tills jag ska se världens underbaraste,sötaste och snyggaste personen i Göteborg nämligen ERIC SAADE!!!  Gissa om jag är taggad   

 

Älskar Youngblood så himla mycket!!<3<3<3<3

Men ni får ha det så gött idag   

Av Josefin Aldenfalk - 17 mars 2012 14:50

Det här är min kusin Björn Aldenfalk som är as grym rappare!!

Visst är ha grym rappare!! :D


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards