aldenfalk

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2012

<3 Stupid with you <3 kapitel 47

Av Josefin Aldenfalk - 11 augusti 2012 23:32

     


Några dagar senare


Jag har varit på turné men nu ska det bli härligt att komma hem för vi ska till Ibiza imorgon, ska bli härligt med tanke på att Eric fortfarande har ont i ryggen och inte få röra sig så mycket så ska det blir härligt att åka bort från allting en stund. Nu satt jag i bussen på väg hem och jag ringde Eric.


”Hej, jag är snart hemma, hur är det med dig?” sa jag.


”Hej, jo det är bra, okej saknar dig” sa Eric.


”Bra, vi ses snart älskling”


”Mm ses sen sötnos” sa Eric så la vi på.


*


Hemma

Nu kom vi fram till Stockholm, jag tog mina väskor och sa hejdå till alla och gick sen till bilen för att åka hem. Det tog en kvart att komma hem och jag kände mig lycklig nu, jag ska få vara med Eric nu å några dagar nu i Ibiza i 5 dagar.


*


-Hej, jag är hemma nu sa jag när jag kom inför dörren.


Eric kom ut från vardagsrummet och välkomnade mig med en kram.


-Hej, jag har saknat dig så himla mycket sa du vet a sa Eric och gav mig en puss på pannan.


-Och jag har saknat dig, men imorgon ska blir härligt att få åka på en semester till Ibiza med världens härligaste person.


-Jaa det ska det, älskar dig sa Eric och log.


Jag log och kysste Eric istället för att svara.


*


Nu satt vi soffan efter att vi har packat klart och bara myste och kollade på en film, innan vi går och lägger oss.


Nästa dag

Klockan var sex när vi vaknade och gjorde oss iordning för att åka till flygplatsen. Nu satt vi i bilen på väg, jag var trött och hållde på att somna.



*


På flyget


Nu sitter vi på flyget, vi kollade på en romantisk-komedi, men mesta del så sov vi. Jag vaknade till ibland för jag sov aldrig bra på flyg Eric sov lugnt vidare, så jag kollade lekte lite med mobilen, men lyckades somna om sen.


*


Efter några timmar så kom vi äntligen fram till Ibiza och solen sken så underbart.


-Det är så vacker här Eric sa jag och log.


-Mm det är det sa Eric och det blev ännu vackrare när du kom sa han sen.


Jag log till svar och gav han en puss på kinden. Nu kom vi ut från flygplatsen och hoppade in i en taxi för att åka till hotellet.



*



Nu kom vi fram till hotellet och vi fick vår nyckel till vårt rum, vi tog hissen upp. När vi hade lämnade våra väskor så gick vi ner till poolen och där vi var resten av dagen, sen gick vi till en restaurang och åt senare på kvällen.



*


När vi kom ut från restaurangen så gick vi en strandpromenad och bara njöt av ledigheten med varandra. En helt perfekt kväll i solnedgången i Spanien med min älskling Eric.



Förlåt att det blev ett kort kapitel nu... men nästa kapitel så lovar jag att det kommer längre!! :D



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin Aldenfalk - 10 juni 2013 15:44

Hej, jag från och med nu ska jag blogga vidare på nattstad. så föj mig där!   http://www.nattstad.se/Saadefansforever     (för att verifera att du äger bloggen) " Kod för att importera min blogg till Nattstad: 4123837114 " ...

Av Josefin Aldenfalk - 7 juni 2013 18:55

1vecka kvar nu bara!!!!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards