aldenfalk

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2012

<3 Stupid with you <3 kapitel 48

Av Josefin Aldenfalk - 19 augusti 2012 22:08

 


Nästa dag

Klockan var tio när jag vaknade, jag försökte somna om med det gick inte i den här hettan, så jag gick tillbadrummet och tog en duch. När jag kom ut och var färdig och satt på mig kläder och torkat mitt hår, så hade Eric vaknat och log i sängen och kollade på tv.


-Så du är vaken nu älskling sa jag och satt mig bredvid Eric i sängen.


Eric log och pussade mig på huvudet.

-Så vad ska vi göra idag? sa Eric sen.


-Jag vill gå och kolla lite på stan sa Molly och log.


-Ja det kan vi göra sa Eric och log.


*


Klockan var halv ett när vi kom ut från hotellet och solen stekte, vi gick och kollade lite och Molly köpte en ny väska som hon hittade, sen gick vi till en kiosk och köpte mjukglass och gick ner till stranden.


*



Senare på kvällen


Klockan var halv sju när vi kom till en restaurang och fick våra menyer för att beställa. Nu fick maten och vi började äta, när vi kom ut från restauragen så gick vi en kvälls promenad i solnedgången vid havet. Vi stannade upp ibland och vile bara njuta av livet som det är nu.



*


Nu kom vi tillbaka till hotellet efter en underbar sista kväll här i Ibiza, för imorgon så åker vi hem till Sverige igen.





Nästa dag


Klockan var åtta när vi vaknade och gjorde oss klara för att åka till flygplatsen sen. När vi kom ner till lobbyn och lämnade in våra nycklar så gick vi ut för att åka till flygplatsen. Det tog inte så långt dit så vi var framme en halvtimme innan flyget ska åka, så vi kollade vart det skulle åka ifrån och gick dit, när vi kom in och satt oss så kom det 2 små tjejer som ville ha autograf och det fick dom sen fick vi vara ifred på hela resan. Vi kollade på en film men mest så sov vi.


*





Stockholm


Klockan var 18:00 när vi landade i Sverige, och det ska bli härligt att komma hem igen och få sova i sin egen säng tänkte jag när vi kom ut från flygplatsen för att ta en taxi hem till Birkastan. När vi kom fram och kom in så hoppade jag in i duchen och Eric gick och satt sig vid tv och zappade mellan kanalerna för att hitta något som var bra att titta på. Nu kom jag ut från duchen och gick in till sovrummet för att sätta på mig pyjamas sen gick jag ut till Eric och satt mig bredvid han, vi kollade lite på tv men vi gick och la oss tidigt för imorgon så ska jag börja jobba igen.




Nästa dag


Nu satt jag i studion och pratade om mitt nästa stopp på turnén och Eric var med J-son idag och gick runt på stan lite och kolla.


-J-son vänta jag kommer snart sa Eric och gick in till en affär snabbt.


-Vad gjorde du där? Sa J-son när Eric kom ut igen.


.Jag köpte en sak till Molly sa Eric och log.


Sen gick vi vidare och satt oss på ett fik och bara hängde och fick jag ett sms av Molly.


”Hej älskling, jag slutar om en halvtimme, så kanske vi kan gå ut och äta ikväll /Puss <3”


Jag svarade snabbt.


”Hej sötnos, ja det kan vi jag kan hämta dig så åker vi på en gång /puss <3”


Jag fick ett snabbt svar tillbaka.


”Det låter bra, ses sen /puss”



*



Jag sa hejdå till J-son och gick sen till bilen för att åka och hämta Molly vid studion för att åka till en restaurang sen. Det tog 10 minuter att åka till Molly´s studio och hon ståg utanför och väntade, när hon såg bilen så gick hon fram och hoppade in och gav mig en puss på kinden.


-Hej, så hur har din dag varit? Sa jag och körde ut från parkeringen.


-Jo det har varit bra sa Molly och log.


-Så vilken restaurang blir det sa Molly sen.


-Vet inte bestäm du sa Eric och log.



*





När vi kom till resturangen och kom in och fick ett bord och våra menyer för att beställa, och innan vi fick våran mat så sa jag.


-Jo Molly… började jag, jo vi har mycket roligt tillsammans.


-Vad är du vill säga Eric sa Molly och kollade på mig.


-Hm.. Jo det jag vill säga är att….




Hmmm... vad är det Eric försöker säga..???

 
 
Ingen bild

...

21 augusti 2012 20:31

Tänker han fria? :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin Aldenfalk - 10 juni 2013 15:44

Hej, jag från och med nu ska jag blogga vidare på nattstad. så föj mig där!   http://www.nattstad.se/Saadefansforever     (för att verifera att du äger bloggen) " Kod för att importera min blogg till Nattstad: 4123837114 " ...

Av Josefin Aldenfalk - 7 juni 2013 18:55

1vecka kvar nu bara!!!!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards