aldenfalk

Alla inlägg under augusti 2012

Av Josefin Aldenfalk - 24 augusti 2012 18:12

Jag är övertrött... min hjärna funkar inte just nu...   kom på det hära om Eric & Molly.


Eric kommer ifrån hälften Katt och hälften Arp Kattarp kommer han ifrån

Kom ihåg det när Eric var med i Robins haha


den här kommer jag på själv...


Molly kommer ifrån hälften Stock och hälften Holm Stockholm kommer han ifrån


Haha älskar min humor just nu den är så knäpp och konstig nu...


Enjoy   

Av Josefin Aldenfalk - 23 augusti 2012 15:04

Jag är trött efter första skoldagen och efter allt info vi har fått... jag komemr knabbt ihåg hälften...

Så idag blir det att lägga sig tidigt ikväll....  det här jag just nu...  



Sooooovvaaaaa!!!!!!


Men ni får ha en trevlig dag på er


Swag   

Av Josefin Aldenfalk - 22 augusti 2012 20:48

Jag måste bara få vissa en heöt grym dansare som heter Alex Jafrazadeh!! Alex är för grym och han är lite snygg med också ;) men titta på den här videon med honom

(Alex är han med mössan)

Visst är han grym och det bästa är att han dansar med min största idol Eric Saade!!!

Han har dansat bakom Eric sen 2009......  Eric får aldrig byta ut Alex då blir jag besviken.... Jag älskar ALEX!!!



Swag   

Av Josefin Aldenfalk - 22 augusti 2012 13:46

Imorgon så börjar skolan igen..... och jag vill inte det....   Jag vill ha mer sommarlov.....  

den här sommaren har gått så snabbt, men jag sett så himla många aritser i sommar också..

Jag har sett:

Sean banan

Timeteij

Kevin & Michell

Youngblood

Christer Lindarw & After Dark

Tone Damli

Lotta Engberg

Towa Carson

Mimi Oh

Molly Sandén

Eric Saade


Det här har varit världens bästa sommar!!!   

och ikväll så får man göra sig iordning för skola imorgon......

 



Swag   

Av Josefin Aldenfalk - 21 augusti 2012 18:59

 

ÄR FORTFARANDE CHOCKAD AV ATT ERIC RT MIG!!!!   

ERIC GJORDE KLART MIN DAG IDAG!!!


GUD VAD JAG ÄLSKAR DENNE MANNEN....  

Av Josefin Aldenfalk - 21 augusti 2012 18:00

Jag sitter och skakar för ERIC RT mig på twitter!!!!    


Kommer en bild på det sen...


Eric gjorde min dag idag!!!   

Av Josefin Aldenfalk - 21 augusti 2012 17:04

Jag sitter framför dator och håller på att somna snart....... Så snacka att jag är trött... blir att lägga sig tidigt ikväll



Vad har ni för er idag...??


Enjoy

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards