aldenfalk

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Josefin Aldenfalk - 1 januari 2012 21:23

-Men jag måste lägga på nu för vi är framme men du får ha en trevlig dag sa Sara hej då.


-Du med hej då sa Mimmi....Och la på mobilen..

NU kom Ulrik förbi...Hej har du övat Mimmi???Ja det har jag sa Mimmi..


-Får jag se da sa Ulrik??


Mmm det får du sa Mimmi..

Efter Mimmi har visat dansen för Ulrik så gick dom till stranden och köpte något att dricka..Så satt dom sig vid vattnet..


-Hur känns det inför imorgon sa ulrik??


-Det känns bra sa Mimmi..

Så lutade dom mot varandra och kysste varandra länge...


Nästa morgon så vaknade Mimmi av att Ulrik vägde henne och sa att det är dags för tävligen idag..


-Okej sa Mimmi trött...

När Mimmi kom till frukosten så sa mamman att vi skulle på en utflykt idag i bergen..Men jag kan inte idag sa Mimmi..


-Och varför kan inte du sa mamman??


-För att jag ska vara med en kompis som jag träffade igår..sa Mimmi.


-Okej vad heter kompisen da??


-Hon heter Mia...

Men det var inte sant...


-Okej du får slippa utflykten idag da sa mamman..


-Tack sa Mimmi..

När Mimmi och Ulrik hade ätit färdigt så gick dom och övade inför dans-tävligen som började klockan två....

När dom hade övat färdigt så ringde Mimmi´s mobil det var Sara...


-Hej vad vill du nu da sa Mimmi??


-Hej sa Sara...Jo får jag komma till er??


-Va varför det??sa Mimmi


-Jo för jag har bråkat med min mamma..


-Varför det sa Mimmi??


-Jag ville Åka till Gröna lund med min kusin men jag får inte för mamma så jag är arg på henne..sa Sara


-Okej men jag frågar om du får komma da sa Mimmi..


-Tack så mycket..


-Varse god jag ringer snart igen sa Mimmi..Hej då


-Hej då sa Sara..

När dom kom fram till huset så frågade Mimmi om Sara får komma hit idag??


-Det går bra sa mamma..Men får hon det för sin mamma da??


-Ja det får hon sa Mimmi..

Så ringde Mimmi till Sara igen och sa att hon fick komma idag...Men när kommer du sa Mimmi??


-Jag kommer klockan ett sa Sara..


-Okej då hinner jag möta dig innan dans-tävligen börjar sa Mimmi..


-Okej sa Sara..hej då så ses vi sen..


-Mmm det gör vi hej då..sa Mimmi.

Nu så var kl.12.55 och Sara skulle komma snart med båten...Nu så såg Mimmi båten som Sara var på..

Äntilgen sa Mimmi för jag måste snart vara där...


-Hej sa Sara när hon kom mot Mimmi..


-Hej sa Mimmi kom ni har bråttom till tävlingen nu..


-Okej sa Sara..

När dom kom fram så ståg Ulrik där och väntade på dom..


-Hej sa Mimmi och gav Ulrik en puss på kinden..

Sara blev förvånad???


-Är ni ihop sa Sara??


-Ja det är vi sa Mimmi..Men jag måste gå nu sa Mimmi och förbereda mig men stå nära Ulrik så du inte kommer bort sa Mimmi..


-Okej lycka till sa Sara...


-Tack..sa Mimmi.

NU så började tävligen och Mimmi hade startnummer 5...NU så var det Mimmi´s tur att dansa.....Sen var det dags att rösta och räkna ihop rösterna...

Den som kommer på 3:plats är Sofia.....Så det står mellan Klara och Mimmi..Vem vinner tävligen???


Så där kom kapitel 7..Vad tycker ni???



Av Josefin Aldenfalk - 1 januari 2012 17:31

 

Jag vill ha en onepiece!!!!!!!!

Av Josefin Aldenfalk - 1 januari 2012 12:59

Vill bara påmina er att det är sista dagen att gissa vem kändisen är?????

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards