aldenfalk

Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Josefin Aldenfalk - 3 juli 2012 23:18

Ligger i sängen och ska försöka sova men det kommer inte gå för jag är för lycklig   för Eric satt i publiken idag på Allsång på skansen och kollade på när Molly uppträde för Molly fyllde ju 20 år idag!! det känns som igår hon var 16 år och helt plötsligt är hon 20 år nu hjälp vad tiden går fort!!! kan vi inte sakta ner lite.... Så vi får se om jag kan somna snart    men det här leende gjort min ikväll

 

"Måns: Molly vilken allsång har du valt?"


"Molly: Jag är en jävel på kärlek!"


"Eric: Smile"

Du är för härlig Eric och du med Molly ni gör min dag varje gång jag ser er le!!  

Men ni får sova så gött så syns vi imorgon!! Sleep well   


Swag   

Tja

Av Josefin Aldenfalk - 3 juli 2012 19:43

Hej på er alla läsare   

Idag har jag jobbat och det har varit kok hett idag som Erics låt "Hotter than Fire" ja det kändes som om det var "hotter than fire" idag   

Och Idag så fyller världens bästa sångerskan i Sverige Molly my marianne Sandèn!!stort grattis och hoppas du hade en toppen dag och att den fortsätter!! och snart blir det Allsång på skansen och se Molly och äta pistagnötter och cola gött det   men ni får ha en trevlig kväll i solen...


Swag   

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards