aldenfalk

Alla inlägg den 26 januari 2013

<3

Av Josefin Aldenfalk - 26 januari 2013 16:25

Du vet väl om att du är värdefull att du är viktigt, här och nu.

Att du är


älskad


för din egen skull,

för ingen annan är som du!   


 


kram!!

Av Josefin Aldenfalk - 26 januari 2013 15:29

Så himla bra, hahahahha.... och igår var det första gången jag var inne på Zlatan och kollade på lite klipp med han på youtube, tack Eric säger jag bara ;) hihi

Av Josefin Aldenfalk - 26 januari 2013 14:32

Om en vecka så smäller det!! Melofestivalen 2013 startar då!! :D är hur taggad som helst, så nu blir det att lyssna på mello-låtar i en vecka så man kommer in i det!!

Är ni taggade?!

Av Josefin Aldenfalk - 26 januari 2013 13:40

När vi var och handlade på IcaMaxi så köpte mamma 2 filmer till mig, "Dagboken" hur bra som helst och "Svan prinsessan" älskar den och den filmen är så himla fin <3

Av Josefin Aldenfalk - 26 januari 2013 13:18

Jo jag måste berätta en rolig sak.
Igår när jag & mamma var på stan så sa hon att jag kan beställa biljett till henne i sommar och gissa vad hon sa för artist, jo nämligen Eric... visst jag kan köpa en biljett till dig till han sa jag, (minns inte vilken artist mamma menade nu) så sa mamma att jag pratar för mycket om Eric hemma så hon får in det i huvudet, för mamma har drömt om Eric med ;) haha håller nog med att jag pratar för mycket om Eric hemma... ;) fick ett skratt tidigare igår...

 

Kram <3


Ni som har instagram följ mig där med så får ni mer om mig och massa bilder.

Instagram: JosefinSaaden heter jag där

jag följer tillbaka :)

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards