aldenfalk

Alla inlägg den 28 januari 2013

Av Josefin Aldenfalk - 28 januari 2013 19:52

Har lyssnat på Eric's album Saade Vol2 snart i hel vecka!! gud vad jag älskar dom låtarna och min favorit är

"Crashed on the dancefloor" den är bara för bra!! <3 fast det är alla låtar med han!! :D

Längtar som en galning tills vi får höra hans nya musik<3 så hoppas jag får se Eric i April när han gästar FunkyKidz, hoppas för jag har inte sett Eric sen 6/8 på Lotta på Liseberg så jag saknar han verkligen!!! att inte se ens stora idol & förebild gör ont i mig, han betyder allt för mig och komemr alltid att göra det!!

Eric är inte bara en värlsgrym artist utan han är som en bror för mig<3 jag komemr finnas vid hans sida föralltid och ta emot han om han faller<3

Eric det finns inga ord hur mycket du betyder för mig, det finns 3 ord som uttrycker mina känslor fr dig, det är väldigt lite men dom betyder mycket för mig!!

Eric Khaled Saade JAG ÄLSKAR DIG!!!  

 

Ditt leende gör mig knäsvag Eric!!!

All kärlek till dig!!<3 jag kommer alltid att finnas för dig glöm aldrig det Eric!!!!  

Av Josefin Aldenfalk - 28 januari 2013 08:29

Just nu så står jag på torget och väntar på bussen till Stodene Förskola(min praoplats) det blåser lite kallt och jag är trött med vill egentligen vara hemma och sova istället ;) men ni får ha en trevlig dag på er!!

Kram <3

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards