aldenfalk

Alla inlägg den 10 december 2011

Av Josefin Aldenfalk - 10 december 2011 22:44

På facebook har jag en sida som jag skriver berättelser...som ni får gjärna gå in och läsa och skriva en kommentar...Så jag lägger in berättelsen här nu så ni får läsa den här...men jag lägger inte upp allt som jag skriver så nu får söka på "josses sida" på facebook så kommer den här bilden upp..


 

första delen till andra delen lägger jag upp resten får ni gå in på facebook och läsa..

Det var en gång en apa och en katt. Dom var bästa vänner och gjorde allt tillsammans. Katten heter Mira och apan heter Abbe. En dag när Abbe skulle gå ut. Så såg han ett konstigt hus? Samtidigt kom katten Mira. Hej sa dom bäge.Vad är det här för hus undrar Mira? Jag vet inte sa Abbe? Men kom så går vi in och kollar da sa Mira. Men Abbe vill inte det för han är rädd.Men du behöver inte vara rädd sa Mira.Så gick dom in.Men så kom det någonbakom dom...
Fortsättning följer......
andra delen:
 
Den som kom bakom don var deras vän anka Mio. Som undrade vad dom håller på med? Mira sa att dom ska utforska det dära konstiga huset.Får jag följa med frågade Mio? Ja det får du sa Abbe.När dom gick in i huset så täntes alla lampor av sig själva! Då sa Abbe kan inte vi gå nu?nej sa Mira. När dom har varit det är en stund och kollat så skulle dom gå men dörren hade låst sig....Vad ska vi göra nu da sa Mio???Vi får väl sova här da sa Mira.Aldrig i livet att jag sover i en gammal hotell skrek abbe!!!Men hur ska vi göra da sa Mira?
 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards