aldenfalk

Direktlänk till inlägg 28 januari 2012

Amanda kapitel 10

Av Josefin Aldenfalk - 28 januari 2012 15:57

När dom hade valt så började Mimmi öva..Det blev Eric Saade´s låt "Hotter than fire" Nästa dag så övade Mimmi hela dagen och så ringde han som hade tävlingen och sa att hon skulle ska komma till Helsingborg imorgon klockan tre...


-Mamma jag måste åka till Helsingborg imorgon sa Mimmi.


-Okej sa mamma..Då får vi åka ikväll..


-Så jag går och packar sa Mimmi och Sara för hon skulle också följa med...

När klockan var nio så åkte dom till hamnen .


-Hej då Ulrik sa Mimmi och gav en puss på kinden..


-Hej då Mimmi lycka till....Så gav han också en puss på kinden...


-Hej då sa Sara till Ulrik..


-Hej då Sara...

När dom gickpå båten så såg Mimmi en gammal barndomskompis..

-Hej sa Mimmi till Amanda..


-Hej sa Amanda..Vad gör du här???


-Jo jag är med i en danstävling sa Mimmi..


-Ja du gillar ju att dansa sa Amanda..Minnsa du när vi dansade till gruppen E.M.M.A???


-Ja det är klart jag kommer ih¨åg det sa Mimmi...JO det här är Sara min bästis...


-Hej sa Sara..


-Hej Amanda heter hag..


-Mmm jag förståg det sa Sara..


-Men vad gör du här sa Mimmi??


-Jag är påväg hem till Helsingborg sa Amanda..


-Har du flyttat dit sa Mimmi förvånad??


-Mmm det har vi...

Nu så var dom framme i Helsingborg och dom gick till ett hotell och bokade två rum sen åkte dom till dansstudion som han beskrev för klockan var snart tre...


-Hej sa han,gick resan bra sa Alex..


-Ja det gick super bra sa Mimmi...


Det kom kapitel 10!!Vad tycker ni så här långt???? skriv gjärna en kommentar??

SKRIV EN KOMMENTAR!!!


 
 
Ingen bild

laila

28 januari 2012 18:04

den var kanon bra fortsätt så min lilla gumma!!!!!

Josefin Aldenfalk

28 januari 2012 22:21

Tack så mycket!!!! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin Aldenfalk - 10 juni 2013 15:44

Hej, jag från och med nu ska jag blogga vidare på nattstad. så föj mig där!   http://www.nattstad.se/Saadefansforever     (för att verifera att du äger bloggen) " Kod för att importera min blogg till Nattstad: 4123837114 " ...

Av Josefin Aldenfalk - 7 juni 2013 18:55

1vecka kvar nu bara!!!!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards