aldenfalk

Direktlänk till inlägg 15 juli 2012

<3 Stupid with you <3 kapitel 44

Av Josefin Aldenfalk - 15 juli 2012 19:21

     


        

Det var molnigt när vi kom fram till Sandhamn för min turné men hoppas det blir finare väder när konserten börjar. Jag väckte Eric och sa att vi var framme han började bli förkyld också men det var gulligt att han orkade följa med tänkte jag tyst.


*


Nu kom vi ut från hotellet och klockan var 13:00 så vi åkte till scenen för att repa, Det började regna lite när vi var på väg dit för att repa.


*


Lunch

Klockan var halv tre när vi åt mat innan jag ska göra mig klar för giget och solen lyste nu lite grann men det var blåsigt ute. Nu var vi på väg till scenen och göra mig iordning inför giget kl.17:00



*


Klockan 17:00

Konserten har börjat och det var helt underbar publik det strömmade kärlek från alla håll och jag ville inte att det skulle ta slut.


-HUR LÅTER SANDHAMN!!! Ropade jag.

Jubel kom det från alla håll och jag bara log mina fans är bäst.

Men nu börjar det konserten lida mot sitt slut jag tackade dom och så började introt.


”I don´t miss your dirty clothes on the floor

No one leaves the lights on anymore

The towels are hanging just where they should

It´s drop dead quiet in my neighborhood

I`m not that fragile

I´m not gonna break

Love`s so over rated

I´m not gonna need, not gonna need

Not gonna need you, if a fall

So why am I crying

I´m not gonna miss, not gonna miss

Not gonna miss you not at all

So why am I doing here on the floor crying”

Jag kände kärleken och jag bara njöt av varje sekund.

”I don´t need your love notes to cheer me up

I can live without that kind of stuff

You don`t have to wake med with a kiss every day

I´m tired of roses anyway”


Helt underbar känsla.


”I´m not that fragile

I´m not gonna break

Love`s so over rated

I`m not gonna need, not gonna need

Not gonna need you, if I fall

So why am i crying”


Nu tog jag det sista tonerna och tackade alla för en grym konster och gick av sen. Jag fick kramar där bak och berömdes sen kom Eric.

-Du var helt magisk där ute sa han och gav mig en kram.


Jag gick logen och tog en snabb duch och satt på mig mjukisbyxor och en t-shirt och kammade ut mitt hår sen gick jag ut till dom andra och packade lite också innan vi åker ikväll hem till Stockholm.



*


Turnébussen

Klockan var halv åtta när vi åkte och det började regna med. Vi spelade lite kort och pratade Eric somnade mot min axel men sen somnade jag med. Jag vaknade av att bussen stannade och så sa min manager at vi var framme så jag väckte Eric.


-Vi är framme nu Eric sa jag.


-Okej, sa han nyvaken.


Vi packade upp våra saker och sa hejdå till dom sen gick vi till min bil och åkte hem. Klockan var halv elva när vi kom hem till Birkastan…..Det var härligt att komma hem till sitt hem och vila innan nästa gig är i veckan.


Nästa dag

Vi vaknade kl.12:00 och solen lyste in på oss.

-God morgon älskling sa Eric och gav mig en puss på kinden.


-God morgon sötnos sa jag och gav honom en kram.


Vi gick upp och gjorde frukost och satt oss på balkongen i solen.

-Så vad ska vi göra idag? sa Molly.


-Mm jag vill bara mysa idag med dig sa Eric och log.


-Ok, det vill jag med sa jag.


-Då gör vi det sa Eric.


*


Efter en härlig dag i lägenheten så bestämde vi oss för att gå ut och äta så vi gjorde oss iordning för att gå ut.


Restaurangen


Nu kom vi till en restaurangen det var inte jätte mycket folk där men det kom fram 2-3 fans fram som ville ha bild och autograf och det fick dom sen fick vi vara ifred.


*


Nu kom vi ut och vi gick en promenad innan vi gick hem vi tog inte bilen nu. Vi gick till en strand som log i närheten, vi tog av oss skorna och gick i sanden. Solen hållde på att gå ner, det var en härlig stund som jag vill stanna i tänkte jag tyst men sen kände jag Erics händer runt mitt ansikte och sen kände jag hans underbara läppar mot min i en underbar kyss just där ville jag stanna tiden.


-Jag älskar dig Molly sa Eric när han släppte mina läppar för en sekund.


-Och jag älskar dig Eric sa jag och tog mina armar runt hans hals sen kysste vi igen i solnedgången.



Äntligen så kom det ett kapitel... Men kommentera snälla vad ni tycker?? snälla kommentera!!!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin Aldenfalk - 10 juni 2013 15:44

Hej, jag från och med nu ska jag blogga vidare på nattstad. så föj mig där!   http://www.nattstad.se/Saadefansforever     (för att verifera att du äger bloggen) " Kod för att importera min blogg till Nattstad: 4123837114 " ...

Av Josefin Aldenfalk - 7 juni 2013 18:55

1vecka kvar nu bara!!!!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards