aldenfalk

Alla inlägg under januari 2013

Av Josefin Aldenfalk - 4 januari 2013 15:17

Jag vaknade tolv idag och åt frukost sen gick jag och mamma ner till Ica och det var jobbigt på väg hem för det vara bara uppförsbackar.... så jag är helt slut nu och kassen var tung med, så nu blir det bara att slappa framför datron och kolla på serier. så var det lite svårt för när vi kom in till Ica så såg jag godiset och jag blev ju lite sugen men jag ska ju sluta med att äta det. jag ska klara det!!

så snart är det Melodifestivalen och var jag är taggad för det, har två favoriter redan det är sötnosen Anton Ewald och Erik Segerstedt & Tone Damli. har fastanat för hennes låtar helt plötsligt, det började i sluter på 2012... för då släppte hon en ny låt och den blev jag helt förälskad  i!!!

här kommer min favorit låt med Tone

Älskar den!!! <3

Men ni får ha en trevlig dag på er!

Puss&Kram <3

Av Josefin Aldenfalk - 3 januari 2013 22:34

Jag dör av skratt varje gång jag ser det... hahaha

Det här är min humor, så ni vet ;)
  

Av Josefin Aldenfalk - 2 januari 2013 14:55

Om 2 månader så är jag på Melodifestivalen (genrepet bara på samma dag, för på kvällen var slut) men det gör inget bara jag får se Danny igen!!! <3<3<3

Av Josefin Aldenfalk - 1 januari 2013 20:28

"Just My luck" heter den, den är hur bra som helst! Ni får ha det så trevligt ikväll!

Puss & kram <3

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards