aldenfalk

Alla inlägg under juli 2012

Av Josefin Aldenfalk - 25 juli 2012 19:55

Autograf av Timoteij


Kevin & Michel

Sean banan

Det kom en trollkarl innan det började..

Haha han var bra & rolig....

Mimi Oh

Man ser Henric inne i tältet med väst på.... ;)

Jag tog vid 50 bilder så jag delar upp... så det kommer mer sen ;)


Enjoy   



Av Josefin Aldenfalk - 24 juli 2012 21:13

Här kommer lite bilder från Nickelodeon Dagen i Kristinehamn, alla kommer inte idag för det är en del bilder och videorna kommer så snabbt dom kommer upp på youtube ;)

Kevin & Michel dom var as bra!!!

Mimi Oh repar

Timoteij repar

En till på Timeteij när do repar

Sean banan

Han drev om Eric...
"-Du ser ingen glad ut?" sa Sean till en i publiken
Sean: "-Har du varit på en Eric Saade konsert"
Sean "- Jag är as bra kompis med Eric och hans mamma"
Haha.. jag skulle ha filmat det... ;)

 
Bananen..
Det kommer fler bilder imorgon ;)
Men det var en kanon bra dag!!!!  
 
Swag   
 
Av Josefin Aldenfalk - 23 juli 2012 21:18

Här kommer några video från igår, resten kommer imorgon kanske för det tar tid att ladda upp det på youtube men här kommer några..

Här fick jag tårar i ögonen för det var så fint.....  

Gillar när Molly sa att hon var singel och trivs jätte bra med det och det var nästan igen som applåderade eller något...


som sagt resten kommer imorgon nog

Av Josefin Aldenfalk - 23 juli 2012 17:28

 Hej på er    

Vad har ni gjort idag? jag har haft en slappedag idag och laddar in video på youtube sen imorse... men om man kunde spola tillbaka tiden skulle jag göra det till kl.16:00 22/7-2012 Eskilstuna Parken Zoo... bara för att se Molly igen    Jäkla var bra hon var igår!! längtar tills jag få se henne igen den 6/8 på Lotta på Liseberg med då ska jag se Eric och Tone med!!! Men här kommer  en video från Molly, Enjoy   

Jag älskar verkligen Molly!!! hon är mitt liv   


Av Josefin Aldenfalk - 22 juli 2012 20:46

Sitter nu på tåget hem från Eskilstuna, en kanon bra dag :D här kommer en bild på Molly
Bästa dagen ever!!!! Love you Molly my marianne Sanden forever<3

Av Josefin Aldenfalk - 22 juli 2012 20:46

Sitter nu på tåget hem från Eskilstuna, en kanon bra dag :D här kommer en bild på Molly
Bästa dagen ever!!!! Love you Molly my marianne Sanden forever<3

Av Josefin Aldenfalk - 22 juli 2012 11:06

Nu sitter man på tåget till Eskilstuna och se Molly Sanden :) Men ni får ha en trevlig dag :-)

SWAG <3

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards