aldenfalk

Alla inlägg under juli 2012

Av Josefin Aldenfalk - 10 juli 2012 16:45

Hej på er   


Idag så har jag städat och så var det inget fint väder idag så det passade bra att ha en städdag idag, men vad har ni gjort idag? Idag blir det Allsång på skansen med 3 eurosvision vinnare Charlotte perrelli, Alexander rybak och Loreen, tror det kommer bli ett publikrekord idag!!! 

Förlåt att det inte har kommit ett kapitel på länge men det är ju sommarlov och då skriver inte jag så mycket men det kommer nog ett till helgen vi får se...  


Men ni får ha en trevlig dag :)


Swag   

Av Josefin Aldenfalk - 7 juli 2012 18:21

Idag har det varit en riktig slappedag, vad har ni gjort idag? Vi har grillat idag :) och snart börjar "Sommarlov" på tv och så blir det att se "Sommarkrysset" kl.20:00 :) men ni får ha en trevlig lördagskväll ;)

Swag :)

Av Josefin Aldenfalk - 6 juli 2012 16:43

Nu har mitt sommarlov börjat på riktigt!! Gött    nu blir det att slappa tills skolan börjar men till veckan ska mamma och jag börja träna också... Idag på sista dagen så flyttade vi möbler sen körde vi frisbeegolf och så grillade vi hamburgare så en härlig sista dag på jobbet    och efter så växlade jag in min småpengar och så köpte jag kortbyxor (det kommer upp senare idag) 


Men en fråga jag undrar vilken låt ni tycker jag ska sjunga (det är på skoj skull bara) ni får välja mellan dom här låtarna


"Imagine" med Tone Damli ft Eric Saade

"Unchaiens" Molly Sandén

"Om du var här" Nelly


Kommentera vilken ni tycker jag ska sjunga?? Som jag sa det är bara på skoj...   

Men ni får ha en trevlig kväll på er..


Swag   

Av Josefin Aldenfalk - 5 juli 2012 18:02

Nu är man hemma efter en jobb dag i hettan sista dagen imorgon sen börjar mitt sommarlov på riktigt!! Gött    och så har jag varit på stan med mamma och kollade i affärer mamma köpte leggins, tröja till mig (det kommer bilder på det sen) och så så ska jag färga håret idag... Idag så grillar vi för första gången på sommaren i år   så blir det att se Allsång på gränsen för Eric Saade är med!!! Så ser min kväll ut.. Vad har ni för ikväll?



Swag   

Av Josefin Aldenfalk - 4 juli 2012 06:59

God morgon på er   

Har ni sovit gott det har jag......ska snart gå ner till bussen för att åka till jobbet...

Men ni får ha en trevlig morgon på er   


Swag   

Av Josefin Aldenfalk - 3 juli 2012 23:18

Ligger i sängen och ska försöka sova men det kommer inte gå för jag är för lycklig   för Eric satt i publiken idag på Allsång på skansen och kollade på när Molly uppträde för Molly fyllde ju 20 år idag!! det känns som igår hon var 16 år och helt plötsligt är hon 20 år nu hjälp vad tiden går fort!!! kan vi inte sakta ner lite.... Så vi får se om jag kan somna snart    men det här leende gjort min ikväll

 

"Måns: Molly vilken allsång har du valt?"


"Molly: Jag är en jävel på kärlek!"


"Eric: Smile"

Du är för härlig Eric och du med Molly ni gör min dag varje gång jag ser er le!!  

Men ni får sova så gött så syns vi imorgon!! Sleep well   


Swag   

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards