aldenfalk

Alla inlägg under september 2012

Av Josefin Aldenfalk - 23 september 2012 13:05

Har ni hört Danny´s nya låt "All in my head"?? om inte lyssna på den nu.. den är helt grym och jag har lyssnar på den säkert 50-60 gånger nu...   

Så jag älskar verkligen den låten!!!

Grym låt!!!!!   

 

Sikken snygging ;)


Kram  

Av Josefin Aldenfalk - 22 september 2012 22:32

Gud vad liver är orättvis... En liten flicka på 2 år ska skickas til Frankrike och ska få bo på ett barnhem.. när hon har en familj och mår bra...

Så här skrev Eric på sin Facebook-sida


"Ska man behöva skämmas över att vara Svensk? Denna gången är det migrationsverkets fel.. Hur kan man få för sig att utvisa en tvååring? När hon dessutom har en familj som tar hand om henne, och ser till att hon mår bra. Kan hon inte bara få stanna hos sin familj och fortsätta må bra?
Jag hoppas verkligen att Haddile får stanna. Allt annat vore ett brott!
Var bara tvungen att skriva det. Blev så ledsen när jag läste om det. /Eric."


Håller med Eric det sjukt... fick tårar i ögonen när jag läste det....


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15484584.ab


Hoppas Haddile får stanna!!!  

Av Josefin Aldenfalk - 21 september 2012 15:00

Idag är det exakt en månad sen Eric RT mig på twitter!!  

vad fort det går, känns som det var igår han RT mig ;)

 

Gud vad jag älskar Eric!!!      

Av Josefin Aldenfalk - 20 september 2012 19:57

Jag visste inte att Molly & Eric var tillsammans på väldigt mycket... hihi

       

Så himla tråkigt jag har...... ;)

Av Josefin Aldenfalk - 19 september 2012 13:19

Kikade runt lite på olika sidor och kollade på skor och fastnade för dom här snygga!!!

   

http://www.putfeetfirst.com/se/skopunkten/Kvinna/Kangor_och_Boots/Kanga/p/272242


Snygga säger jag bara.... och dom var inte så farliga dyra heller... ;)



Av Josefin Aldenfalk - 17 september 2012 21:26

Jag har en fråga till skåningar.... för det mesta när jag ser på tv så är ibland en skåning (kille) och han är ofta söt.... så varför är ni så söta och härliga...?? se bara på Ola,Måns,Eric och han killen från X-factor ikväll var från Helsingborg och sjöng en duett med en tjej och dom var hur grymma som helst och det roliga var att alla fråga om dom var ihop eller kommer bli ihop...   men kolla på klippet och njut av deras låt som dom skrev själva...


Audition:%20Two%20Pieces%20-%20You%20belong%20to%20me

Dom kommer säkert bli stora i framtiden.. så himla bra var dom!!!!  

men damn vad söt han är!!!!   

Av Josefin Aldenfalk - 16 september 2012 22:02

Nu så har man prao i 3 veckor på ett äldreboende vid Rud.. börjar kl.09:00-15:00 varje dag... så det är som en skoldag.. så snart blir det att lägga sig så man är pigg imorgon för att jobba... ;)

Men gud vad Frida var grym på X-factor ikväll!! helt j*vla underbar precis som sin syster Molly, jag kan lova att Frida kommer bli lika stor som Molly i framtiden!!! men om ni missade när Frida sjöng så ser ni det här...


Gå in på länken för att få höra underbara Frida Sandén!!!

http://www.tv4play.se/noje/x_factor?title=frida_sanden_vill_sta_pa_egna_ben&videoid=2218999


Swag

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards