aldenfalk

Alla inlägg under september 2012

Av Josefin Aldenfalk - 16 september 2012 17:47

Molly Sandén ger sin syster tummen upp



Hon heter Frida Sandén och råkar ha en storasyster som hamnade på femte plats i Melodifestivalen och heter Molly.

I kväll är det dags för den 18-åriga Frida att gå på audition i TV4:s "X factor".

– Jag är mer åt rock-hållet, säger Frida Sandén.


Frida Sandén är inte en nybörjare i artistsammanhang.

2007 representerade hon Sverige i "Junior Eurovision Song Contest", där hon hamnade på en åttondeplats. Hon har även varit med i sånggruppen Helges all stars med "Idol 2008"-tvåan Alice Svensson, 21, Amy Diamond, 20 och båda sina systrar.

- "X factor" är helt nytt och jag ville söka till något som inte redan gjorts, säger hon.

- Jag tycker att själva grejen att få satsa på sin grej och inte behöva vara bäst på alla olika stilar, det passar mig mycket bättre. Bara det att få en coach som hjälper en att utveckla det jag vill utveckla. Man bygger en artist mer än i "Idol".

Jämförelserna med storasystern Molly är många.

- Många tycker om att jämföra. Det kan vara svårt att vara en egen person, säger hon.

"Finns ingen avundsjuka"

- Det är mer folk utanför som pratar om det. Vår relation till det är alltid sund och stöttande. Det finns ingen avundsjuka överhuvudtaget.

Och Molly har gett Fridas försök att komma med i "X ­factor" tummen upp.

- Hon tycker det är jätte­roligt och har önskat mig lycka till.

rutinerad.

Av Josefin Aldenfalk - 16 september 2012 17:11

Här kommer videorna från Danny igår...

I "If only you" så tittar Danny på mig i 2-3 sekunder.....

Saknar Danny så himla mycket!!!


Av Josefin Aldenfalk - 16 september 2012 13:14

Jag tänkte bara att skriva några kloka ord varje dag... så här kommer första kloka ordet av mig..


Jag kanske inte är perfekt eller den du vill att jag ska vara men det struntar jag i för jag är stolt hur jag är och det står jag för och det kan ingen ta ifrån mig så sluta att förändra mig  



Ni får ha en bra dag och glöm inte att ni är perfekt som ni är...


Puss&Kram




Av Josefin Aldenfalk - 15 september 2012 17:06

Amir & Alex


ALEX!!!!

Alex såg att jag tog kort på han... :D

På den här med!! I love Alex <3

Underbara Danny <3

Jag & Danny.. Älskar dig så!!!   

Amir & Alex i kön till Danny.. dom är för härliga... :D

Love you Alex!!!!

Danny älskar dig så himla mycket!!!!!!

DANNY!!!! saknar dig redan!!!   

Bästa dagen 15/9-2010 ett minne för livet!!!!!

Av Josefin Aldenfalk - 15 september 2012 16:28

Nu tänkte jag bertätta om min dag när jag såg Danny♥ Det började med att jag åkte ner till stan vid tio när affären öppnades sen ståg jag och väntad i 4 timmar på Danny ♥ när klockan blev ett så kom han ut, han körde 4 låtar "In the club", "Amazing", "If only you" & "Tonight" och Danny tittade på mig i 2-3 sekunder på mig ♥ och sen var det autograf och när jag kom fram så fick jag nästan inte ut e...
tt ord för jag var så nervös och skakade, :) sen när det nästan var slut så ställde jag mig i kön igen och då tog jag kort med DANNY!!! ♥ ♥ ♥ och Alex,Amir var med & dansade och det var roligt för dom ställde sig i kön vid slutet med... :) dom är för härliga ♥ Saknar redan Danny ♥  En helt underbar dag var det helt enkelt ♥ LOVE YOU DANNY SAUCEDO!!! ♥♥♥
 
Amir & Alex <3
Det kommer mer bilder sen och video när jag har laddar upp dom youtube!!!
 
Love you DANNY!!!  

Av Josefin Aldenfalk - 15 september 2012 10:27

Står & väntar tills klockan ska bli ett!!! DANNY!!!!<3<3<3<3

Av Josefin Aldenfalk - 14 september 2012 19:27

Go kväll på er   

jag sitter och lyssnar på Melodifestivalen 1990 (vill veta vilka som var med när Eric föddes) och fastanade för en artist som jag inte gillar Peter Jöback... så den sitter jag och diggar nu...

Grym låt... tror jag kan låten snart... ;)

Men ikväll blir det att se Fångar på fortet för Mojje & Mimmi Sandén är med ikväll!!! och så längtar jag tills imorgon med, då får jag se min kissekatt Danny Saucedo   

Men ni får ha en trevlig kväll på er..


Swag

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards