aldenfalk

Alla inlägg under september 2012

Av Josefin Aldenfalk - 8 september 2012 16:05

Här kommer klipp med underbara Danny Saucedo   jag får gåshud när jag lyssnar på han för Danny är helt magisk!!

I LOVE DANNY!!      

speciellt dom här 2 låtar får jag gåshud... Danny har verkligen en helt underbar röst!!!



Av Josefin Aldenfalk - 7 september 2012 19:27

Det här är min fredagskväll   

Älskar ditt skratt Molly!!

När dom dom har övat in dansen

Haha Molly har världens härligaste systrar!!!   

Gillar där Mimmi & Frida har pås sig speciellt handsken och skorna för det är Eric´s, för det är i Eric & Molly´s gamla lägenhet i Birkastan...


Så ser min fredagskväll ut, hur der ser er kväll ut?


Kram  

Av Josefin Aldenfalk - 5 september 2012 20:51

Nu är jag uttråkad... sitter och kollade på William Spetz på youtube, här är några klipp han har gjort. dör av skratt varje gång jag ser dom....

Om ni vill se fler klipp med William så klicka in på youtube och sök "Lillabloggen" så kommer det en massa klipp med han...


Me ni får ha en trevlig kväll på er   


Av Josefin Aldenfalk - 4 september 2012 20:02

Här kommer ett klipp när jag sjunger Eric Saade´s låt "Popular" men slow verison, vad tycker ni..???

Jag sjöng hela låten, men efter första refrängen och lite bit in i andra versen hör man men sen så hör man ingen ljud...?? konstigt har inte hänt förrut..?? men vad tycker ni, som sagt jag är ingen bra på att utala engelska ord men gör det bara för skoj...   

Av Josefin Aldenfalk - 4 september 2012 18:30

Nu är jag hemma efter skolan och bilden och är trött..... så det känns som jag somnar snart, blir en tidig ikväll att lägga sig tror jag...   

Det här vill jag göra nu

 

Sova... Zzzzzz


Enjoy   


Av Josefin Aldenfalk - 3 september 2012 21:00

Jag undrar om jag börjar bli sjuk nu...?? för jag börjar älska Tone Damli´s låtar.......har aldrig gjort det jo bara "Imagine" da för att Eric är med, men nu är sitter jag och lyssnar på Tone´s låtar på spotify...

Hjälp vad är det som händer med mig..??!!!! är helt chockad att jag börjar gilla Tones låtar..........!!!!


Men ni får ha en trevlig kväll på er   

Av Josefin Aldenfalk - 3 september 2012 17:58

Vad tycker ni om min nya header...??

 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards