aldenfalk

Alla inlägg under september 2012

Av Josefin Aldenfalk - 11 september 2012 21:26

Är helt överlycklig!!! Jag ska få se DANNY till helgen i Karlstad för en ny butik öppnar i Duvan huset!! så jag längtar verkligen till helgen!!!   

Kan det inte bli helg nu vill se Danny!!!   


I LOVE DANNY SAUCEDO!!!


om ni vill läsa mer om detta klicka på länken

http://www.facebook.com/galleriaduvan

Av Josefin Aldenfalk - 11 september 2012 20:57

Jaaa Melodifestivalen 2013 ska komma till KARLSTAD!! vi ska ha andra chansen här och jag blev super glad när dom skulle komma till Karlstad.. så mamma och jag ska nog beställa biljetter dit för mello är vårt liv!!! super taggad inför det nu!!! Jippi  

gå in på länken för att läsa mer om det!!!

http://www.svt.se/melodifestivalen/staderna-klara-de-far-besok-av-melodifestivalen-2013


Är överlycklig över detta!!!!!  



Men ni får ha en trevlig kväll på er   


Swag

Av Josefin Aldenfalk - 10 september 2012 21:12

Har fått en ny idol tack vara Molly, efter jag har lyssnat på henne i Musikguiden P3... Haha Molly har as bra musik-smak och skön musik.....

Lyssna och njut

"Spola fram till 0:36"om ni inte vill höra när hon pratar..

Hahaha så himla härlig!!!!

eller hur..?? ;)


Swag

Av Josefin Aldenfalk - 9 september 2012 21:15

Gå in och lyssna på Freja Modin idag från X-factor, hon är helt underbar!! fick tårar i ögonen när hon sjöng "Dina andetag"

http://www.tv4play.se/noje/x_factor?title=audition_freja_modin_-_dina_andetag&videoid=2216732&utm_medium=sharing&utm_source=permalink&utm_campaign=tv4play.se


Så j*vla bra hon var alltså!!!   


Hon var bäst ikväll!! och nästa vecka blir det att heja på Frida Sandén  


Swag

Av Josefin Aldenfalk - 9 september 2012 13:48

Idag har X-factor premiär kl.20:00 på tv4  och jag vet en som kommer vara med ikväll!!! nämligen Molly´s ena syster, Frida Sandèn är det som är med!!! Kommer heja på henne, Frida ska komma hur lågt som helst i programet och till och med vinna fast jag inte har hört dom andra än, så vet jag att Frida kommer vara bäst!!!   

 

Lika underbar som Molly!!!   

Här kommer en video när hon var med i lilla melodofestivalen och vann också

Heja Frida ikväll!!!!   

Av Josefin Aldenfalk - 9 september 2012 10:16

God morgon på er underbara läsare  

Har ni sovit bra det har jag men gillar inte att jag vaknade vid 10 när det är helg.....

men idag blir det en slappedag hemma.

Den som får säga god morgon till er är Martin Rolinski

 


Han är så söööööt!!!  


Men ni får ha en trevlig dag på er   



Swag

Av Josefin Aldenfalk - 8 september 2012 19:05

Ikväll blir det att se Körslaget på tv kl.20:00 på kanal 4, dom som är med i år är

Anders Bagge

Martin Rolinski

Gladys del Pilar

Lili & Susie

Putte Nelson

Louise Hoffsten

Bengt "Bengan" Janson


Dom är med i år, jag kommer nog heja på Martin Rolinski...   

Så ser min lördagskväll ut, vad ska ni göra ikväll??


Swag   



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards