aldenfalk

Alla inlägg den 7 april 2012

Av Josefin Aldenfalk - 7 april 2012 17:36

Mitt påsk godis som jag fick av mamma :D

 

lösgodis,geisha och pistagnötter mums säger jag bara :D

har ni haft en bra påsk???

Kram :D

Av Josefin Aldenfalk - 7 april 2012 16:12


Eric har precis kommit hem från studion när Danny ringer.


-Tjena, hur är det med dig? sa Danny.


-Jo det är bara bra, hur är det med dig? sa Eric.


-Det är bara bra med mig, jo jag undrar om du vill med ut och festa? och jag har en dejt till dig med sa Danny.


-jag vill inte han någon ny Danny sa Eric.


-Okej men du kan väl följa med ut ikväll ändå? sa Danny.


-Ja det kan jag sa Eric.


-Okej då kommer jag hem till dig ca.19.30 sa Danny.


-OKej det blir bra, då syns vi då broder swag sa Eric och la på sen.


Nu var klockan halv åtta och det plingade på dörren jag gikc för att öppna och där ståg Danny.


-Tjena är du redo att festa? sa Danny.


-Ja det är jag sa Eric.


Vi satt oss i Dannys bil ochb åkte till Pure. När vi kom fram dit så kom det två tjejer fram till oss ochb jag blev paff... För det var...



Mmmm vem kan det vara Eric såg där :D och där kom första kapitellet på novellen :D hoppas det blev bra :D

Av Josefin Aldenfalk - 7 april 2012 11:50

Glad Påsk på er   

Ät god mat idag och Godis :D men kolla in bloggen under dagen för första kapitlet kommer idag istället :D

Men ni får ha en trevlig dag idag :D

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards