aldenfalk

Alla inlägg den 22 april 2012

Av Josefin Aldenfalk - 22 april 2012 16:48

Så gick vi och satt oss i soffan och prata och skratta lite sen gick vi ut när klockan var kvart över sju vi tog en promenad till pure.

Klockan var kvart i åtta när vi kom in i Pure där var folk överallt och dunkade musik högt så man inte hörde något annat. Vi gick fram till baren och beställde 2 drinkar och sen var vi på dansgolvet mest. Jag gick och satt mig lite medan Molly och dom andra dansade vidare.


-Hej hur är det med dig sa Molly och kom och satt sig brevid mig.


-Jo jag är bara lite trött sa jag och la min arm runt Mollys midja.


-Om du vill kan vi gå? sa Molly.


-Nej det behövs inte sa Eric vi kan vara kvar en stund till.


Sen gick vi och dansade igen.




*


Nu var vi påväg hem efter en toppen kväll ute med vännerna. Klockan var ett på natten när vi kom hem till mig.


Nästa dag


Klockan var tio när jag vaknade av att det låt från köket jag klev upp och gick ut till köket där Molly gjorde iordning frukost.


-Godmorgon på dig har du sovit gott sa Molly.


-Godmorgon ja det har jag du är ju här sa Eric och gav Molly en kram och en puss på pannan.


-Det ser gott ut sa Eric sen.


Molly bara log och kysste mig och sen satt vi oss och åt frukost.


-vad ska vi göra idag? sa Eric sen.


-Jag måste snabbt in till studion idagmen sen kan vi vara hemma och mysa och kolla på e film sa Molly.


-Ja det kan vi göra sa Eric.



Senare idag

 

Klockan är tolv och Molly är i studion snabbt så jag bestämde mig för att gå ner till Ica och köpa något gott att äta tills ikväll och hyra en film.



Där kom kapitel 11 :D vad tycker ni?? Kommentera snälla :D Enjoy



Av Josefin Aldenfalk - 22 april 2012 14:25

Hej lyssna på den här låten med Tone Damli feat Eric Saade den är super bra!!

Men ni får ha en trevlig dag på er :D

Kram   

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards