aldenfalk

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Josefin Aldenfalk - 15 april 2012 21:13

   

En vecka senare


Det var fredag idag och imorgon ska Molly åka till LA tänkte jag på när jag vaknade. Klockan var tio och jag gick upp och tog en duch och gjorde iordning frukost när mobilen ringde jag gick till sovrummet och tryckte på svara knappen och tryckte mobilen mot örat det var Molly.


"Hej Eric jo jag undrar när vi ska vara bara?"


"Jo du kan komma om en timme om du vill älskling"


"Okej då kommer jag om en timme, saknar dig älskling"


"Saknar dig med gullet"


Så la jag på och gick ut till köket och gjorde te och bredde 2 smörgåsar och satt mig i vardagsrummet och satt på tv:en.



*


Det plingade på dörren och jag gick för att öppna.


-Hej sa jag och gav Molly en kram och en puss på pannan.


-Hej älskling sa Molly.


När hon har tagit av sig skorna och jackan så gick vi till vardagsrummet och satt oss i soffan.


-Så vad ska vi göra idag? sa jag sen.


-Mmm jag tänkte att vi kan gå på bio och sen gå och äta på en resturang sa Molly.


-Det låtar perfekt sa jag.


-Vilken film ska vi se? sa jag sen.


-Det vet jag inte än  sa Molly.


-Då får vi kolla vad som går och så tog jag upp min laptop och gick in bio sidan.


Vi hade inget bra film så vi bestämde att vi skulle hyra en film och kolla hemma och göra tacos och bara mysa hemma.






*


Idag så åker Molly till LA och klockan är nio när vi är på flygplatsen.


-Hejdå eric vi ses om en månad sa Molly.


-Mmm hejdå du får ha det så skoj sa jag.


Molly nickade bara och log och kramade om mig  och jag böjde mig ner och kysste hennes underbara läppar.


-Jag måste gå nu sa hon när vi slutade.


-Hejdå sa jag och jag ståg kvar och kollade när Molly gick iväg.



Så vad tycker ni??? Kommentera snälla :D  enjoy :D

Av Josefin Aldenfalk - 15 april 2012 19:14

Hej    vad har ni gjort idag? jag har haft en riktigt slappe-dag för imorgon så börjar skolan igen efter en härligt lov   men jag går bara i 2 dagar för på onsdag ska jag till Göteborg och se Eric 

     Eric Khaled Saade är för snygg så man dör!!!  

Men ni får ha en trevlig kväll på er :D

det kommer ett kapitel ikväll...

Popular (slow verison) älskar den verisonen för då hör man verkligen Erics underbara röst :D

 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards