aldenfalk

Alla inlägg den 26 april 2012

FB

Av Josefin Aldenfalk - 26 april 2012 21:58

Hej jag heter: Alex A-pop Jafarzadeh
  Och min bästa kompis är : Emma Gabriella Karlström
Jag är ihop med: Oskar Kongshöj Youngblood
   jag gillar egentligen: Marcus Sjöstrand Youngblood
  Jag vill va: Omar Rudberg
...  längst inne så älskar jag verkligen: Chris YoungBlood
  Jag har varit ihop med : Eric Saade
kopiera och se vad det blir. klicka : @ och blunda och klicka på en bokstav. du får inte fuska
 
Gjorde det på fb :D okey så ni får börja kalla mig Alex nu och jag är ihop med Oskar och jag vill vara Omar men det som jag blev mest förvånad av var att jag har varit ihop med Eric Saade!!en fråga när var jag det???för det minns inte jag..men det är nog härligt att vara ihop med Eric!!!

Av Josefin Aldenfalk - 26 april 2012 21:50

Idag började jag lyssna på Ola :D han är så söt och snygg!! men det jag undrar vad är det med skånningar?? dom är jus så snygga,söta och begåvade som Eric Saade,Robin Stjärnberg och Ola Svensson dom är ju as gryma och söta!!!

och den här låten är så himla fin :D

Älskar den låten :D <3

Men ni får ha en trevlig kväll på er...


Puss&Kram   

Av Josefin Aldenfalk - 26 april 2012 19:24

Nästa dag

Klockan är sex när klockan ringde jag gick upp och tog en duch och gjorde 2 smörgåsar och satt mig vid tv:en innan jag åker iväg till studion och möta temat för att åka till flygplatsen sen.

 

På flygplanet

Nu sitter jag på planet påväg till Frankrike med J-son och min manager Tomas klockan är 08.30 och vi ska vara framme ca.11.00 i Frankrike.


*

Nu är vi framme och påväg till hotellet för att åka och göra en intervju och imorgon blir det en liten spelning för dom sen är det mer intervjuer.


Molly i Sverige

 

Jag vaknade av att vara helt tät i näsan och kännde mig yr första tanken var att jag vill inte bli sjuk när jag har jobb i veckan inför mitt album som kommer ut i maj så det passar inte att var förkkyld nu. Så jag får ringa till min manager och säga att jag är sjuk och inte kan komma till studion idag.


"-Hej det är Lotta"

"-Hej det är Molly"

"-Hej hur är det med dig?"

"-Jo jag är förkyld så jag kan inte komma idag för jag blir yr när jag är uppe"

"-Okej du får krya på dig så syns vi när du mår bättre sa Lotta"

"-Mmm det får vi hejdå"

"-Hejdå sa Lotta"

Så la jag på och försökte sova lite men det gick inte så jag gick upp och satt mig vid tv:en och kolla på en serie.


*

Frankrike


Nu sitter jag på hotellet och vilar innan vi ska gå ut och äta med teamet ikväll.



*

Nästa dag

 

Klockan är nio när Tomas ringer och säger att vi ska vara på gallerian klockan ett. Så gick jag upp och tog en duch innan jag gick ner och åt frukost med dom andra.


Kapitel 14 :D vad tycker ni?? Kommentera snälla :D Enjoy <3


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards