aldenfalk

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Josefin Aldenfalk - 9 april 2012 19:16

Idag har jag varit på kalas för min tremänning Victor fyllde 2 år idag   Så här kommer lite bilder från det :D

 

  Victor öpnnar paket :D

 

Victor,Björn,Lotta och min mamma.

 

Mina kusiner Ronja,Frida och den minsta Zharella :D

 

  Stefan :D

  Zharella :D

Här kommer ett videoklipp också som jag filmade :D


 

Så det var min dag :D nu ska jag bara slappa :D ni får ha en trevlig kväll på er :D

Ps:det kommer ett kapitel senare ikväll eller imorgon på morgonen :D vi får se om jag orkar skriva :D


Kram   
 



Av Josefin Aldenfalk - 9 april 2012 13:27

Klockan var fyra när vi gick hem igen för vi bodde på samma ställe Birkastan.


-Det var skoj att vi gjorde något idag sa Eric.


-Mm det var det sa Molly.


Så hände det en sak som vi inte var beredda på vi kysstes.....

Jag vaknade av att mobilen ringde det var Molly jag tog upp mobilen och tryckte på svara och tryckte den mot örat.


"Hej Eric, vad gör du?" sa Molly.


"Har precis vaknat sa Eric"


"Oj väckte jag dig sa Molly"


"Nej det är igen fara, jag skulle snart upp ändå, men vad ville du?" sa Eric.


"Jo om du ville göra något ikväll för jag ska snart in i studion och spela in en ny låt. sa Molly."


"Mmm det kan vi göra för jag ska också in til studion och skriva lite ny musik sa Eric"


-Okej, då syns vi senare sa Molly men nu måste jag iväg hejdå"


"Okej då syns vi sen hejdå" sa Eric.


*

Nu satt jag i bilen påväg in till studion, när jag klev ur bilen och gick mot dörren så mötte jag Jason gill.


-Hej, hur är det med dig? sa Jason.


-Jo det är bara bra sa jag, hur är det med dig?


-Bara bra sa Jason.

Så gick vi in till studion där resten av teamet satt.


-Hej på er sa jag.


-Hej sa alla tillbaka.

När vi satt oss runt bordet så började vi skriva klart en låt som skulle någ bli den nya singel för plattan.


*

När klockan var fem så ringde jag Molly och sa att jag har slutat och skulle åka till affären och köpa något gott tills ikväll.


"Okej jag slutar jag med snart sa Molly"


"Okej då kommer du förbi sen da sa jag"


-Mmm det gör jag sa Molly."

Klockan sju

När klockan var sju så plingade det på dörren jag gick för att öppna och där ståg Molly.

-Hej, hur är det med dig? sa jag och gav henne en kram.

-Jo det är bara bra med mig, hur är det med dig? sa Molly.


-Bara bra sa jag, mne kom in så kan vi börja äta.

Molly kom in och vi gick till köket där jag har dukat fram och vi satt oss och började äta.

-Vad gott det är sa Molly, är det du som har lagat?

-Mmm det är jag som har lagat sa jag.

-Ja det var verkligen gott.

-Tack sa jag.

*

När vi har ätit klart så gick vi till vardagsrummet och satt på en film som hette "Notebook" för Molly har sagt att hon har gillat den. Vi såg aldrig klart för vi somnade i soffan för vi var trötta efter en lång dag i studion vi log och kramade om varann.


Nästa dag

Jag vaknade av att det var varmt så jag reste mig och tog en snabb duch innan Molly vaknar men när jag var klar och skulle gå till sovrummet så ståg Molly och gjorde frukost.

-Godmorgon sa jag och gav henne en puss på pannan.

-Godmorgon sa Molly, vill du ha ägg också? sa hon sen.

-Ja det låter gott sa han.

-Okej vill ha stekta eller kokta?

-Ehm... stekta sa jag.

-Okej sa Molly.

Medan Molly stekte äggen så gick jag in och tog på kläder.

-Frukosten är klar Eric hörde jag Molly ropa.

-Okej jag kommer.

När vi satt oss vid bordet så frågade jag en sak.

-Jo vill du följa med ner till Skåne till helgen för jag är ledig då så jag passar på att åka och hälsa på min familj då sa jag.

-Ja det vill jag sa Molly.

-Okej sa jag.


Där kom det ett långt kapitel, så kommentera extra mycket och kommentera gjärna vad ni vill det ska hända :D



 


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards