aldenfalk

Alla inlägg den 8 april 2012

Av Josefin Aldenfalk - 8 april 2012 19:32

Idag blev det en slappe-dag :D men det behöver man ibland :D har precis badat och det var härligt så nu han man på sig sin one piece och bara myser i den för jag älskar den :D men det jag kom på när skolan börjar igen så går jag bara i 2 dagar för på onsdag den 18 april ska jag till Göteborg och se Eric Saade Längtar :D men det Eric säger ibland så sgäer jag med här kommer några exemlpel.


Swag

Slappe-dag

och när han var med i "Robins" så skulle han säga några ord och det ordet jag älskar var buss älskar när han säger det för det låter så himla gulligt :D

 

Men ni får ha en trevlig kväll på er :D


Kram   

Av Josefin Aldenfalk - 8 april 2012 14:40

Nu var klockan halv åtta och det plingade på dörren jag gikc för att öppna och där ståg Danny.


-Tjena är du redo att festa? sa Danny.


-Ja det är jag sa Eric.


Vi satt oss i Dannys bil ochb åkte till Pure. När vi kom fram dit så kom det två tjejer fram till oss ochb jag blev paff... För det var...

Det var Molly Sanden och Janna Dannys flickvän.


-Hej sa Molly.


-Hej sa Eric.


-Nå ska vi gå in och festa? sa Danny.


-Mmm det gör vi sa Eric.

Så gick vi in, vi drack lite och dansade än hel del.


-Jo Eric jag vill fråga dig en sak sa Molly.


-Okej vad då? sa Eric.


-Jo jag saknade dig Eric sa Molly.


-Jag saknar dig också men jag vill inte vara ihop  just nu för jag vill satsa allt på musikensa Eric.


-Jag förstår det, men jag ville bara säga det så du vet det sa Molly.


-Okej sa Eric.

Sen dansade vi alla vidare och skrattade. Men när klockan närmade sig ett så gick vi hem.


Nästa dag

 

Jag vaknade av att jag fick ett sms av Danny det ståg "Tja, visst var det kul igår :D/Danny"

Jag skrev "Ja det var det :D/Eric"

Jag gick upp och tog en duch och gjorde lite frukost och satt mig vid tv:en inna jag skulle iväg till studion för att skriva lite låtar till mitt nya album.


*

Nu satt jag i bilen påväg till studion och jag satt på radion och RixFm spelade just då spelades Mollys mello låt "Why am i crying"  Nu var ag framme och gick ur bilen och gick mot studion där jag möte J-son rapparen.


-Tjena broder hur är det med dig? sa J-son


-Jo det är bara bra, hur är det med dig? sa Eric.


-Grymt bra med mig sa Eric.

När vi kom in i rummet så möte viden andra jason och Tomas min manager.


-Hej grabbar bra med er? sa Tomas.


-Jo det är bara bra med oss sa vi.


*


Klockan närmade sig fem så åkte jag hem för jag var trött efter lång dag i studion. Men precis när jag kom inför dörrren så fick jag ett sms jag kollade och det var ifrån Molly.

"Hej vill du hitta på något imorgon?/Molly"


"Mmm det kan vi/Eric"


Sen gick jag och satt mig i soffan och tog fram min laptop och gick in på facebook sen hoppade jag in i duchen snabb och satt på mjukisbyxor och ett linne och satt mig vid datorn igen och satt på tv:en.

När klockan var halv elva så gick jag och la mig för jag var trött.


Nästa dag

 

Klockan var tio när jag vaknade och jag gick upp och gjorde två smörgåsar och lite te och satt mig vid tv:en när jag hade ätit upp  så plingade det på dörren jag gick för att öppna och där ståg Molly.


-Hej nå vad ska vi göra idag? sa Molly.


-Vet inte men jag ska bara sätta på mig kläder men du kan komma in så länge sa Eric.

Jag gick till sovrummet och satt på mig jeans och en t-shirt medan Molly gick in till vardagsrummet och väntade.


*


Klockan var tolv när vi lämnade lägenheten vi bestämde oss för att gå på stan och fika. När vi har gått en stund så gick vi till ett lite cafe Molly tog winnebröd och en fanta och jag tog en bakelse och cola så gick vi och satt oss vid ett bord.


*


Klockan var fyra när vi gick hem igen för vi bodde på samma ställe Birkastan.


-Det var skoj att vi gjorde något idag sa Eric.


-Mm det var det sa Molly.


Så hände det en sak som vi inte var beredda på vi kysstes.....



Ojoj vad hände där..... nu blev jag nyfiken vad som händer i nästa kapitel :D Kommenerta och säg vad ni tycker :D


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards