aldenfalk

Direktlänk till inlägg 16 april 2012

<3 Stupid with you <3 kapitel 8

Av Josefin Aldenfalk - 16 april 2012 20:31

-Hejdå eric vi ses om en månad sa Molly.


 -Mmm hejdå du får ha det så skoj sa jag.

 Molly nickade bara och log och kramade om mig  och jag böjde mig ner och kysste hennes underbara läppar.

 -Jag måste gå nu sa hon när vi slutade.

 -Hejdå sa jag och jag ståg kvar och kollade när Molly gick iväg.


Det har gått en vecka sen Molly åkte iväg och jag saknade henne så mycket och bara vilja att hon kom hem imorgon. När klockan var kvart över åtta så gick jag upp och tog en duch och bredde två smörgåsar.


*

Nu satt jag i bilen påvg till studion för ett möte om min turne i sommar jag satt på radion och då spelade dom Dannys mello låt "Amazing" 


*

När jag klev ur bilen för att gå bort till studion så kom två fans fram som ville ha autograf och en bild och det fick dom log jag mot dom sen gick dom vidare och jag fortsatte mot glasdörren där jag mötte Tomas.

-Tjena Eric sa Tomas.

-Tjena mannen sa jag.

Så gick vi in och började prata med Jason gill och J-son om turnen.


*

Klockan var fyra när vi var färdiga och jag åkte hem och var helt slut och då ringde Danny.

"Tjena Eric har du lust för en grabbkväll? sa Danny"

"Visst jag kommer om en timme sa jag"

"Okej då syns vi då swag sa Danny"

"Japp det gör vi Swag mannen sa jag"

Så la jag på och bytte om och tog ett glas jucie inna jag åkte iväg till Danny.


*

När klockan var sex så gick vi ut till en klubb med några andra vi gick till Pure. Vi dansade och drack lite men när klockan närmade sig ett på natten så gick jag hem.

Nästa dag

Jag vaknade av att solen lyste på mig och klockan var bara åtta så jag försökte somna om men det gick inte så jag gick upp och duchade och satt mig vid tv:en och kollade om det fanns någor skoj och kolla på men det var inget skoj så jag satt på en dvd och kollade på istället. Jag mpste ha somnat för min mobil ringde jag tog upp den från bordet och tryckte på svara-knappen och tryckte den mot örat.

"Hej Eric, hur är det med dig?sa min mamma Marlene"


"Hej mamma, jo det är bra med mig jag tar det lungt idag, hur är det med dig? sa jag"

"Jo det är bara bra men kommer du ner om 2 veckor för din syster fyller ju år sa Marlene"

"Ja det tror jag gör sa jag"

"Okej sa Marlene men du får ha en trevlig dag på dig hejdå puss älskar dig"

"Älskar dig med hejdå puss sa jag"

Så la jag på och gick ut till köker och skulle kolla vad det finns och äta för klockan är två.


En månad sen Molly åkte....

Idag kommer Molly hem från LA vad det försökte jag tänkte på när jag vaknade och hon skulle landa ca.17.00 så jag ska göra någon middag åt henne och hämta Molly med det skulle bli så himla härligt att hon kommer hem nu för jag har verkligen saknat henne så himla mycket....


Kapitel 8 :D vad tycker ni?? Kommentera snälla :D enjoy




 

 
 
Moasaadejed

Moasaadejed

17 april 2012 17:58

Jossan du får mig att gråta av dem här berättelserna för dem är såå fina! jag tänker när Eric och Molly var par på riktigt när jag läser detta! jag blir verkligen tårägd!1 <33 I love novellerna om dem!

http://erickhaledhot.bloggplatsen.se

Josefin Aldenfalk

17 april 2012 21:33

Tack så mycket Moa :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin Aldenfalk - 10 juni 2013 15:44

Hej, jag från och med nu ska jag blogga vidare på nattstad. så föj mig där!   http://www.nattstad.se/Saadefansforever     (för att verifera att du äger bloggen) " Kod för att importera min blogg till Nattstad: 4123837114 " ...

Av Josefin Aldenfalk - 7 juni 2013 18:55

1vecka kvar nu bara!!!!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards