aldenfalk

Direktlänk till inlägg 17 april 2012

<3 Stupid with you <3 kapitel 9

Av Josefin Aldenfalk - 17 april 2012 21:51

En månad sen Molly åkte....

Idag kommer Molly hem från LA vad det försökte jag tänkte på när jag vaknade och hon skulle landa ca.17.00 så jag ska göra någon middag åt henne och hämta Molly med det skulle bli så himla härligt att hon kommer hem nu för jag har verkligen saknat henne så himla mycket....

 

Klockan är halv fem när jag sitter i bilen påväg mot arlanda för att möta Molly när hon kommer.

klockan 16.55

Flyget ska landa om fem minuter och längtar efter henne så himla mycket bara få känna hennes närvaro gör mig så himla glad.

Klockan 17.05

Nu ser jag Molly komma där och jag går snabbt fram till henne och krama om henne jag är så lycklig att jaf få se henne igen.

-Hej Eric jag har saknat dig sa Molly och krama om mig.

-Och jag har saknat dig, men hur var det i LA? sa jag,.

-Jo det har varit helt underbart sa Molly.

Så gick vi till min bil och körde hem till Molly så hon kan lämna väskan.

-Jo Molly jag har bokat en bord på en resturang sa jag.

-Åh men var söt du är, men det behövde du inte sa Molly.

-Jag ville göra något för dig när du kom hem idag sa jag och smekte hennes kind med ena handen.



*

Klockan var åtta när vi kom in till resturangen och satt oss vid bordet så kom en servitör fram emot oss med menyern.


*

Senare

Klockan var tio när vi kom hem till Molly jag sov hos henne ikväll.



Sådär kom kapitel 9 :D vad tycker ni??? Kommentera<3 imorgon så kommer det inte något kapitel för jag ska till Göteborg och se Pop Explosion!! <3 så det kommer igen på torsdag kväll :D enjoy :D


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin Aldenfalk - 10 juni 2013 15:44

Hej, jag från och med nu ska jag blogga vidare på nattstad. så föj mig där!   http://www.nattstad.se/Saadefansforever     (för att verifera att du äger bloggen) " Kod för att importera min blogg till Nattstad: 4123837114 " ...

Av Josefin Aldenfalk - 7 juni 2013 18:55

1vecka kvar nu bara!!!!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards