aldenfalk

Direktlänk till inlägg 23 april 2012

<3 Stupid with you <3 kapitel 12

Av Josefin Aldenfalk - 23 april 2012 20:01

Senare idag


Klockan är tolv och Molly är i studion snabbt så jag bestämde mig för att gå ner till Ica och köpa något gott att äta tills ikväll och hyra en film.

          


Nu var jag påväg och hämta Molly vid studion jag satt på Rix Fm och dom spelade min låt "Hotter than Fire" jag svängde in på Linnegatan där Molly stog utanför och väntade. Hon var så vacker tänkte jag och log för mig själv.


-Hej pretty sa Molly och hoppade in i bilen.


-Hej sweethearts sa jag och körde hemåt.


-Hur var det idag? sa Eric.


-Jo det har varit bra vi har pratat om min sommarturne sa Molly.


-Okej sa Eric och log mot Molly och kollade sen ut på vägen.



*


Klockan är sex när vi kom hem till Eric. Molly gick och tog en duch medan jag tog fram chips,godis och dricka och gjorde det mysigt med ljus och gjorde iordning filmen.


-Hej sa jag när Molly kom ut från duchen och gick in i sovrummet och tog fram mjukis och ett linne från hennes väska och gick sen ut när hon har torkar sitt hår och gjorde en fläta.


-Vad mysigt du har gjort sa Molly och gick fram och kramade om Eric.


-Allt för dig sötnos sa Eric och kysste Molly i en underbar kyss.


-Nå ska vi sätta på filmen sa Eric.


-Mmm var har du hyrt för en film? sa Molly.


-Jag hyrde "Sommar med Göran"  sa Eric och vi gick och satt oss i soffan och satt på filmen.


-Du är för söt Eric vet du det sa Molly och la huvudet på Erics axel.


Eric bara log och smekte sin hand längs min rygg.


Molly somnade i soffan jag lyfte upp henne och la henne i sängen och drog över täcket över Molly och gick tunt och la mig sen jag kollade på Molly och log för mig själv inna jag somnade.



Det blev det väldigt kärlek nu :D men det är bara mysigt med kärlek :D men kommentera snälla :D Enjoy


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin Aldenfalk - 10 juni 2013 15:44

Hej, jag från och med nu ska jag blogga vidare på nattstad. så föj mig där!   http://www.nattstad.se/Saadefansforever     (för att verifera att du äger bloggen) " Kod för att importera min blogg till Nattstad: 4123837114 " ...

Av Josefin Aldenfalk - 7 juni 2013 18:55

1vecka kvar nu bara!!!!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards