aldenfalk

Direktlänk till inlägg 25 april 2012

<3 Stupid with you <3 kapitel 13

Av Josefin Aldenfalk - 25 april 2012 17:33

Nästa dag (morgon)

 

Jag vaknade av att Molly sa något så jag vände mig om och då såg jag att hon drömmde. Hon är så fin täntke jag innan jag gick upp och tog en duch inna jag ska till studion idag. När jag kom in i sovrummet efter en härlig duch så var Molly vaken och log i sängen.


-Godmorgon sweetheart, sovit gott? sa Eric.


-Mmm det har jag sa Molly.


Jag gick fram och satt mig brevid Molly och böjde mig ner och kysste hennes underbara läppar.



*


Nu var jag påväg till studion för att boka in min sommarturne och så ska vi prata om Frankrike som vi ska åka till imorgon för att göra en liten spelning för mina fans så vi träffas inte nu för en om 4 dagar, Molly har åkt hem och sen ska hon göra en intervju om sin nya platta som kommer ut den 23/5.




*


Studion (Molly)

 

Nu sitter vi i studion och pratar om mitt album om turnen.




*


Nu är jag hemma och packar inför imorgon så det blir en tiding kväll för flyget går 07.15




Nästa dag



Klockan är sex när klockan ringde jag gick upp och tog en duch och gjorde 2 smörgåsar och satt mig vid tv:en innan jag åker iväg till studion och möta temat för att åka till flygplatsen sen.




Kapitel 13 :D  Kommentera snälla :D <3  Love you guys <3 Enjoy


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin Aldenfalk - 10 juni 2013 15:44

Hej, jag från och med nu ska jag blogga vidare på nattstad. så föj mig där!   http://www.nattstad.se/Saadefansforever     (för att verifera att du äger bloggen) " Kod för att importera min blogg till Nattstad: 4123837114 " ...

Av Josefin Aldenfalk - 7 juni 2013 18:55

1vecka kvar nu bara!!!!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards