aldenfalk

Alla inlägg den 1 juni 2012

Av Josefin Aldenfalk - 1 juni 2012 20:43

Sitter och kollar på finalen av Let´s dance och det spelar igen roll som vinner för mig för jag gillar Molly och Anton lika mycket   vad har ni för er ikväll?? 

Heja Molly & Anton ni är super  bra....


Swag  

Av Josefin Aldenfalk - 1 juni 2012 19:12

       


När jag öppnade dörren så ståg mina kära systrar där jag blev glad och kramade om dom.

-Hej på er sa Molly och log.

-Hej sa dom och log.

-Vad vill ni? Sa Molly sen.

-Vi skulle ju vara idag sa Mimmi.

-Just det sa Molly och log.

När dom kom in så gjorde jag lite brunch och så kom Eric in i köket.

-Hej Eric, hur mår du? Sa Frida.

-Hej, jo det är bra hur är det med er? Sa Eric.

-Bara bra sa dom.


*

Klockan var ett när vi åkte ner till stan medan Eric åkte till studion en snabbis så vi gick och kollade lite i affärer och tog en fika på ett café.


*


När Eric kom förbi på cafét så gick vi till Ica och köpte lite godis och dricka och hyrde ett par filmer för det ska bli en filmkväll med Mimmi och Frida ikväll. När vi kom till affären så tog vi en korg och tog chips, godis och dricka och sen gick vi och hyrda 2 filmer och åkte hem.


*


Senare ikväll

När klockan var sex så dukade vi in i vardagsrummet och gjorde lite mysigt med kuddar och filtar och satt på filmen sen det blev ”Bröllopsfotografen”  jag lutade mig mot Eric´s axel och hållde på att somna men vaknade till snabbt igen och kollade klart på filmen.


*


När filmen var slut så satt vi på en till film det blev ”Twilght-breaking dawn” men den orkade ingen se på för när klockan var halv tolv så somnade alla utom Eric som lyfte in mig och la mig sängen och la ett extra täcke på Mimmi och Frida och gick och la sig sen. Eric kollade på mig innan han somnade och gav min en puss på pannan sen somnade han också.


*


Nästa dag:

Klockan var tio när Molly vaknade och gick upp och gjorde frukost innan dom andra vaknar jag gjorde pannkakor och ställde fram juice, bröd, smör och pålägg.

-God morgon hörde jag och vände mig om och där ståg Mimmi.

-God morgon Mimmi har du sovit gott? Sa jag.

-Ja det har jag sa Mimmi.

När jag var klar så gick Mimmi och väckte Frida och jag gick in och väckte Eric. Jag satt mig bredvid honom och smekte honom på pannan, han öppnade ögonen lite och såg på mig med trötta ögon.

-God morgon sa jag och log har du sovit gott?

-Ja det har jag sa Eric och log.

-Det finns frukost  färdigt sa jag.

Eric gick upp och sp gick vi ut till Mimmi och Frida som kom precis ut från vardagsrummet.

-God morgon sa Eric och log.

-God morgon på dig sa Mimmi, Frida var för trött för säga något nu men log.


*


När klockan var tolv så hade Mimmi och Frida åkt hem  så vi var ensamma i lägenheten så vi slappade framför tv:en nästan hela dagen.




Vad tycker ni??? Kommentera ;) <3

Av Josefin Aldenfalk - 1 juni 2012 16:52

Hej jag vill bara säga att jag har Instagram nu följ mig där så kan jag följa er tillbaka ;) jag heter Aldenfalk95   



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards