aldenfalk

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av Josefin Aldenfalk - 9 juni 2012 23:05

Jag låter rubriken säga det är helt magsik!!!    

Av Josefin Aldenfalk - 9 juni 2012 18:31

 


Några dagar senare

Imorgon ska vi åka till Barcelona på semester i en vecka det skulle bli härligt med lite ledigt och bara vara ensamma utan att bli störda av fans eller jobbet en vecka med Molly det kunde inte bli mer perfekt tänkte jag när jag hållde på at packa Molly var i studion idag till kl.16:00 då ska jag åka och hämta henne och då ska vi åka till en resturang och äta middag jag saknar verkligen henne fast det var inte länge sen vi såg men jag kunde inte sluta att tänka på Molly jag älskar verkligen henne över allt annat. När jag var klar med packningen så satt jag mig vid dator och uppdaterade twitter,facebook och kollade min mail sen åkte jag hem till Danny och var med honom där.


Klockan 16:00

När klockan var fyra så sa jag hejdå till Danny och åkte till Molly´s studio för att hämta henne. När jag kom fram så ståg Molly där och väntade hon var så vacker innan hon satt sig i bilen.

-Hej älskling, hur var det idag? sa Eric och gav henne en puss på kinden och tog hennes hand.

-Jo det har varit bra sa Molly och log men det ska bli härligt med semester i en vecka nu med dig bara sa hon och log.

-Mmm samma här sa Eric och fokuserade på vägen.



*

Hemma

Nu kom vi hem och klockan var 20:15 och Molly började packa för vi ska upp tidigt imorgon för att hinna med flyget. Så när Molly hoppade in i duchen så satt jag mig i soffan och kollade lite på tv. Efter en stund så kom Molly ut från duchen men handduken och gick in till sovrummet och satt på sig pyjamasbyxor och ett linné och kammade ut sitt långa fina hår och gjorde en snedfläta och kom in till vardagsrummet och satt sig bredvid mig och lutade sitt huvud mot min axel och sa sen.


-Ska vi gå och lägga oss för vi ska upp tidigt imorgon sa Molly.


-Ja det kan vi sa Eric och gav Molly en puss på pannan.

*

Nu log vi i sängen och pratade och myste där innan  vi somnade i varandras armar.


Tidigt nästa morgon

Klockan var 06:15 när vi vaknade och gjorde oss iordning för att åka till Arlanda. Nu satt vi bilen på väg dit och flyget går kvart i åtta så vi var där i god tid så vi gick och satt oss på ett cafè och åt frukost.


*


Nu så satt vi på flyget på väg till Spanien och vi kollade på en film jag en romantisk komedi och Eric en actionfilm.




Barcelona

Nu var vi framme och solen var kok het så jag tog av mig min kofta. När vi har tagit våra väskor så gick vi ut från flygplatsen och hoppade in i taxin för att åka till vårt hotell.


*


Nu kom vi fram och vi har hämtat våra nyckel till vårt rum så tog vi hissen upp och öppnade dörren och tog av oss skorna ställd ner väskorna och så gick Molly ut till balkongen och kollade ut över den fina utsikten sen  kände jag två armar runt mig och jag vände mig om så jag kunde se in i Eric`s ögon jag bara njöt och han böjde sig ner och kysste mig och jag vill bara stanna tiden där i hans underbara läppar men efter en stund så släppte Eric mina läppar och såg på mig med sitt underbara leende och där fick mig att börja le så jag kysste honom igen. När vi slutade så frågade Eric.


-Så vad ska vi göra? Sa han och log.


-Jag vill bara slappa idag så kan vi göra något skoj imorgon sa Molly och log.


-Mmm det låter bra sa Eric men vi kan gå ut och äta ikväll.


-Ja det kan vi sa Molly.


*


Efter en härlig dag i solen så gjorde vi oss klara för att gå ut och äta på en fin resturang. Jag tog på mig en kort vit klänning med axelband och lockade mitt hår och Eric satt på sängen och väntade han hade på sig en snygg skjorta men en svart kavaj och jeans han var för snygg tänkte jag när jag kollade på Eric.




Så vad tykcer ni?? Kommentera snälla, Love you guys!! 


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards