aldenfalk

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Josefin Aldenfalk - 10 juni 2012 15:40

 


Nästa morgon:

Solen lyste på mig när jag vaknade och det var varmare idag än det var igår och jag vände mig om men igen Eric, jag kollade mig runt och då hörde jag att duchen var på så då duchade han. Jag gick upp och tog på mig kortbyxor och ett linne och gjorde frukost så vi köpte igår och dukade det på balkongen sen satt jag mig på stolen och väntade på att Eric skulle bli klar och då kände jag 2 händer på mina axlar jag ställde mig så jag kunde se in i hans underbara bruna ögon.


-Så du är vaken nu sa Eric och log sitt underbara leende.


-Ja sa jag och gav honom en puss på hans kind och jag har gjort frukost med.


Han såg ner på bordet med mackor och jucie.

-Det ser gott ut, kommer snart ska bara sätta på lite kläder sa han och log.


Och först nu så såg jag att han inte hade någon tröja och Eric gick in och rotade fram en t-shirt och shorts och kom ut och satt sig sen.


-Så vad ska vi göra idag? sa Molly och tog en bit av sin smörgås.


-Mm jag vet inte sa Eric och tog en klunk jucie.


-Jag skulle vilja åka vattenskoter sa Molly och log.


-Ja det kan vi göra sa Eric.


*

Nu var vi på väg till stranden och skulle hyra 2 vattenskotrar. Det var lite blåsigt ute på vattnet men det var skoj men efter en kvart så kom det en stor våg och alla sprang upp men det kom så snabbt så jag trillade ner under vattnet Eric såg det och vände och åkte till mig och hoppade i och tog upp mig på sin skoter och åkte in till stranden och la mig på sanden.


-Snälla Molly vakna snälla jag kände att det kom en stor klumb i halsen och var när till gråt jag satt mig bredvid och hållde Mollys hand och då hörde jag henne säga.


-Eric, vad hände?


-Det kom en våg och du trillade ner under vattnet sa jag med gråten i halsen.

Molly reste sig sakta upp på armbågarna.


-Vad försiktigt nu sa jag med oro i rösten.


-Det är lugnt sa Molly.


Vi gick och lämnade vattenskotrana och gick tillbaka till hotellet och solade vid poolen.


Senare på kvällen

Klockan var sju och vi gick till en resturangen som låg en bit bort från hotellet när vi kom ut från resturangen så tog vi en promenad vid solnedgången vid havet. Vi hållde varandras händer hela tiden och vi stannade ibland och kysstes det var en magisk stund som jag vill stanna upp och vara i Erics famn hela tiden.



Så vad tycker ni???

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards