aldenfalk

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Josefin Aldenfalk - 2 juni 2012 15:43

Hej, vad tycker ni om min nya header? jag blev skit nöjd med den!!!  

 

Av Josefin Aldenfalk - 2 juni 2012 14:59

       


Efter en härlig slappedag så bestämde vi oss för att gå ut ikväll. Jga hoppade in i duchen snabbt och sen gick jag in till sovrummet medan Eric duchade. Jag tog på mig en ljus klänning och lockade mitt håt och sminkade mig lite lätt. Nu kom Eric in i sovrummet med handduken runt sin midja och jag tittade på hans pefekta mage, han kom fram till mig och lyfte upp mig så jag satt  i hans knä och kramade om mig.


*

-Ska du göra dig klar så vi kan gå? sa Molly sen och ställde sig upp och jag gick och gjorde mig klar.


*

Klockan var åtta när vi kom in på Pure det var propp fullt med folk och musiken var så hög så man inte hörde något men vi gick till baren och betställde 2 drinkar .


*

Sen dansade vi än hel del. Sen gick vi och satt oss prata med Danny och Janna som vi träffades här. Men när klockan närmade sig två på natten så gick vi.


*

När vi kom en bit bort så upptäckte Molly att hon inte har sin mobil i väskan, så vi gick tillbaka till Pure och letade jag ringe hennes mobil men vi hörde ingenting så vi frågade vakterna om dom har sett den men det har dom inte, så vi gick ingen.


-Vilken bra kväll sa Molly.


-Spärra den när vi kommer hem sa Eric och tog sin arm runt min midja så gick vi till en taxi och åkte hem, jag lutade mitt huvud mot hans i taxin och somnade lite men vaknade av att Eric väckte mig och sa att vi var hemma så han betalade taxin så gick mot porten.


*

När vi kom in in i hallen så satt jag på datorn och skulle spärra min mobil. När jag var klar så gick jag och lo mig Eric log redan i sängen så jag la mig försikitigt så jag inte väckte honom men jag kände en arm runt min midja och jag vände mig om så jag kunde se in i hans ögon och sen somnade vi efter en stund i varandras famn.


Nästa dag:

 

Klockan var elva när min mobil ringde, jag tog mobilen från nattduksbordet och tryckte på "svara-knappen"


"Hej det är Eric"


"Hej det är Tone"


"Vad är det" sa jag trött.


"Vi ska spela in musicvideon, kommer du?"


Jag tittade på klockan "Shit klockan är 11:30"


"Förlåt jag försov mig"


"Okej, men skynda dig hit nu"


"Ja sa jag" och la på sen och gick från sängen och gick till garderoben och tog p mig jeans och en t-shirt.


-God förmiddag sa Molly när jag kom ut till köket.


-God förmiidag sa Eric och gav Molly en puss på kinden.


-Vad ska du? sa Molly.


-Jo vi skulle spela in musicvideonidag så jag måste skynda mig dit nu.


-Okej sa Molly och log.


Jag sa hejdå och gav Molly en puss på pannan och gick mot bilen för att åka iväg till dom andra.




Vad tycker ni?? Kommentera please

Av Josefin Aldenfalk - 2 juni 2012 12:11

Go förmiddag på er   

Vad har ni gjort idag? jag inte gjort så mycket än för jag vaknade kl.11:30 så jag är nyvaken fortfarande    Solen skiner idag   gött det   

Men ni får ha en trevlig dag på er.



Swag   

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards