aldenfalk

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Josefin Aldenfalk - 12 juni 2012 17:45

  En vecka sen:

Det har redan gått en vecka sen vi kom hem från Barcelona och vi har börjat jobba igen jag var i studion och prata om min utlandsturné i sommar och om RIX FM festival i Eskilstuna  till fredagen.


*

Nu var jag på väg hem efter en studiodag och jag var trött och när Molly slutade så skulle vi till hennes familj och äta middag ikväll


Senare ikväll

Klockan var sju när vi kom hem till Mollys familj och åt mat och kollade på tv och hade det mysigt.


*

När klockan var halv tio så åkte vi hem för vi var trötta efter en jobb dag idag för att slappa lite hemma innan vi ska lägga oss och precis när vi kom in så ringde min mobil det var Tone.


”Hej det är Eric”


”Hej Eric, jo jag undrar när vi ska repa inför RIX FM innan fredag?” sa Tone.


”Jag ringer imorgon så kan vi prata, ska snart sova” sa jag.


”Okej” sa Tone och la på sen.


-Vem var det sa Molly.


-Det var bara Tone som undrar när vi ska repa inför RIX FM till fredag sa jag.


-Okej sa Molly och gav mig en puss på kinden.




Nästa dag:

 

Idag så ska vi repa inför RIX FM i Eskilstuna som är om 2 dagar och så ska jag till gymet och träna lite för det var länge sen och Molly har åkt iväg på lite spelningar och kommer hem imorgon kväll så ikväll så ska jag ut med grabbarna till Pure.



*


Klockan var fem när jag kom hem efter passet på gymet och hoppade in i duchen innan jag ska dra iväg till Danny och Alex för att dra ut sen.


*

Nu kom vi in på Pure och det var mycket folk överallt och dunkade as hög musik så man inte hörde något... Vi dansade väldigt mycket och drack och skrattade en hel del.


Senare på kvällen

 

När klockan närmade sig halv ett så gick jag hem för jag var trött idag men det var väldigt kul men när jag gick på gatan så såg jag......



Hmmm...vad kan det vara som Eric såg???




Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards